تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815184746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم آستارا در مجلس: تامين منافع به حق مردم از وظايف مهم مديران و كارمندان دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم آستارا در مجلس: تامين منافع به حق مردم از وظايف مهم مديران و كارمندان دولت است
خبرگزاري فارس: نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي گفت: تامين منافع به حق مردم و دفاع از حق و عدالت مهم‌ترين وظايف و فعاليت مديران و كارمندان دولت است.


به گزارش خبرگزاري فارس از آستارا، فرهاد دلق پوش پيش از ظهر امروز در آيين تجليل از مديران و كارمندان نمونه ادارات در اين شهرستان با بيان اينكه مهم ترين دغدغه مسئولان بايد خدمت رساني براي رضايت مردم باشد، افزود: دقت نظر مديران و كاركنان دولت در راه خدمت موثر و مفيد به مردم است.
وي ادامه داد: در شرايط كنوني كه دشمن با توطئه‌هاي شوم خود در‌صدد انحراف مسئولان از نظام و ملت است، اين خدمات رساني مديران و كاركنان دولت از ضروريات مهم به شمار مي‌رود.
به گفته دلق پوش مديران دولتي بايد به تاسي از دولت خدمتگزار، حول محور عدل و تلاش براي رضايت گام بردارند.
نماينده مردم آستارا در مجلس صادق بودن كاركنان دولت را در خدمت رساني به مردم و آحاد جامعه امري مهم دانست و اذعان داشت: بايد قدر اين ملت هميشه در صحنه را دانست و همواره براي شادي، آسايش و احقاق حقوق آنان تلاش كرد
وي كوتاهي و بي توجهي به مردم را خيانت به نظام، شهدا و انقلاب برشمرد و بر ضرورت برقراري تعامل مديران با مردم تاكيد كرد.
دلق پوش از مسئولان تمام نهادهاي دولتي خواست تا به فكر حل مشكلات مردم و به ويژه جوانان باشند و براي حفظ حقوق مردم و جلوگيري از حيف و ميل بيت المال و تكريم ارباب رجوع و خانواده معظم شاهد و ايثارگر تلاش كنند و از خودروهاي دولتي براي استفاده شخصي بپرهيزند.
فرماندار آستارا نيز در اين مراسم گفت: بايد رابطه دولت و مردم حق مدارانه باشد و مردم خود را در دولت و اقدامات موثر آن سهيم بدانند.
مرتضي طالبي افزود: كارمندي كه همواره براي خدمت به مردم در حال تلاش و جلب رضايت آنان است بايد با كارمندي كه وظايف خود را به درستي انجام نمي دهد، متمايز شود.
وي با تاكيد بر ضرورت ايجاد تعامل مديران ادارات با خانواده هاي بي سرپرست و يتيم اظهار داشت: الگوي ما بايد قرآن باشد تا به تاسي از آن اقداماتي موثر با دستاوردي مفيد را تجربه كنيم.
فرماندار آستارا با اشاره به اينكه بايد با همكاري تمام مديران شهرستان، طرح هاي نيمه تمام بندر مرزي آستارا را به اتمام برسانيم خاطرنشان كرد: آستارا محل تلاقي كل فرهنگ ها با خصايص مختلف است و بايد به لحاظ سيستم هدايت شهري، مرزداري و امنيت در وضعيتي مطلوب قرار داشته باشد.
در اين مراسم از 13 مدير و 45 كارمند نمونه شهرستان مرزي بندر آستارا تجليل به عمل آمد.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن