تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار لرستان تاكيد كرد:زمينه آلودگي به بيماري وبا در لرستان وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار لرستان تاكيد كرد:زمينه آلودگي به بيماري وبا در لرستان وجود ندارد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: سيد حسين صابري تاكيد كرد: زمينه آلودگي به بيماري وبا در استان لرستان وجود ندارد و تاكنون هيچ موردي مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، استاندار لرستان عصر ديروز در جلسه شوراي سلامت استان در محل استانداري، اظهار داشت: با توجه به بروز معدود نمونه هاي مشكوك در برخي مناطق كشور و وجود مسافرتها در باقيمانده ايام تابستان و احتمال سرايت، ضرورت دارد مسئولان بهداشتي استان با نهايت دقت و مراقبت، تلاشها و تدابير لازم را در زمينه مقابله با وبا اتخاذ كنند.

صابري با تاكيد بر ضرورت اطلاع رساني عمومي از مردم خواست در تهيه و مصرف آب، ميوه ها، سبزيجات و غذاها با دقت و هوشياري عمل كنند و از فروشندگان سيار و واحدهاي غير مطمئن اغذيه خود را تهيه نكنند.

وي از مسئولان خواست با فروشندگان سيار و عرضه كنندگان محصولات خوراكي به صورت غير بهداشتي و نامناسب برخورد قاطع صورت گيرد و در اولين فرصت نسبت به پلمب و توقيف اين فروشندگان اقدام شود.

استاندار لرستان همچنين از مسئولان دانشگاه علوم پزشكي استان خواست به طرق مختلف اطلاع رساني در راستاي ارتقاي سطح آگاهيهاي مردم در زمينه جلوگيري و مقابله با بروز بيماريها انجام دهند و برنامه هاي آموزشي را در اين زمينه تهيه و پخش كنند.

صابري موفقيت در راستاي مقابله و مبارزه با انواع بيماريهاي مسري را منوط به همكاري عمومي همگاني و توجه ويژه مردم به هشدارهاي مسئولان و همكاري با آنها عنوان كرد و از مسئولان شبكه هاي بهداشت، آب و فاضلاب، مراكز درماني و همچنين رسانه هاي گروهي، شهرداريها، دهياريها، مبلغين، روحانيون و ائمه جمعه و جماعات استان خواست در اين راستا همكاري و تلاش لازم را داشته باشند.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن