تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داريوش مصطفوي:اشتباهات داوري به ضرر پرسپوليس بود / از حضور كريمي استقبال مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داريوش مصطفوي:اشتباهات داوري به ضرر پرسپوليس بود / از حضور كريمي استقبال مي كنيم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس اشتباهات داوري در بازي مقابل ذوب آهن را به ضرر تيم خود عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داريوش مصطفوي پس از توقف تيم پرسپوليس در بازي خانگي مقابل ذوب آهن، با انتقاد از عملكرد داور اين بازي گفت: در روز بازي مقابل ملوان بندرانزلي داور خطايي را كه پنالتي نبود به سود ملوان پنالتي اعلام اما امروز از اعلام يك خطاي پنالتي صددرصد به سود ما خودداري كرد. من قصد دخالت در كار داوري ندارم و قضاوت در اين خصوص را نيز به كارشناسان مي سپارم اما از كميته داوران مي خواهم بصورت شفاف در اين زمينه پاسخگو باشد. اميدوارم به داوري بيش از اين توجه شود.

وي با اذعان به اينكه تداوم اشتباهات داوري مي تواند حتي منجر به از دست رفتن قهرماني تيم پرسپوليس شود، افزود: امروز پرسپوليس بازي خوبي را به نمايش گذاشت. تماشاگران گرچه اشتباهات داوري به ضرر تيم بود اما تا دقيقه 90 طاقت آوردند و با احترام كامل به داور و تيم مقابل براساس منشور اخلاقي سازمان ليگ عمل كردند. آنها در طول بازي اعتراض نكردند و اگر هم اعتراضي داشتند در پايان وقت قانوني مسابقه بود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص فحاشي تماشاگران اين تيم و احتمال محروميت دوباره آنها از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: احساس نمي كنم براي ما مشكلي به وجود آيد چرا كه در طول مسابقه اعتراضي از جانب آنها نشنيديم.

وي در خصوص عملكرد تيم فوتبال پرسپوليس در بازي هاي اخير گفت: من بارها گفته ام كه كارشناس فوتبال نيستم. فوتبالي هم نبوده ام كه از داوري تخصصي داشته باشم اما به عنوان يك تماشاگر اين را مي دانم كه اگر از هر تيمي در عرض دو هفته با اشتباهات داوري چهار امتياز كسر شود توان آن تيم تحليل مي رود. حرف اول داوري شجاعت و جسارت است كه ما در دو بازي گذشته پرسپوليس اين را نديديم. البته بضاعت داوري ما همين است و بايد با آن ساخت.

مصطفوي در ادامه از احتمال حضور يك دروازه بان جديد در تيم فوتبال پرسپوليس خبر داد و در خصوص احتمال بازگشت دوباره علي كريمي به جمع سرخپوشان تهراني گفت: كريمي براي بازگشت به ليگ ايران و تيم پرسپولس ابراز علاقه نشان داده است. كريمي اگر بتواند با باشگاه قطري خود تسويه حساب كند ما با اين بازيكن توانمند قرارداد امضا كرده و از حضور وي در تيم پرسپوليس استقبال مي كنيم.

وي حضور كريمي در پرسپوليس را براي اين تيم در مسابقات ليگ حرفه اي فوتبال آسيا تعيين كننده خواند و تصريح كرد: كريمي بازيكني نيست كه بتوانيم از كنارش به سادگي بگذريم. وي هم به درد پرسپوليس مي خورد هم به كار تيم ملي مي آيد. اميدوارم او با بازگشت دوباره به فوتبال ايران و بازي مقابل مربيان تيم ملي توانايي هاي خود را به اثبات رسانده و مجددا ملي پوش شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خاتمه احتمال انتقال كريمي به پرسپوليس را بين 55 تا 60 درصد عنوان كرد.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن