تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز فعاليت اپراتور سوم از ابتداي سال 88


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: آغاز فعاليت اپراتور سوم از ابتداي سال آينده(1387/08/05)
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه با بيان اينکه برنده پروژه اپراتور سوم از فروردين سال 88 مي‌تواند فعاليت خود را آغاز کند، گفت: سيم کارت‌هاي اين اپراتور از نيمه دوم سال 88 به بازار عرضه مي‌شود.


سعيد مهديون در گفت‌وگو با مهر گفت: براساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده نتيجه پاکات قيمت مزايده اپراتور سوم، دي ماه مشخص خواهد شد و با توجه به آنکه فرآيند ثبت شرکت و پرداخت هزينه 65 روز کاري زمان خواهد برد،
به طور قطع موافقت نامه اپراتور سوم اواخر سال جاري يا اوايل فروردين ماه سال 88 لازم الاجرا مي‌شود.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه افزود: اپراتور اول مي‌تواند از زمان دريافت پروانه فعاليت خود را آغاز و شبکه خود را راه اندازي کند؛ اما چنانچه ارائه اولين سرويس اين اپراتور بيش از 9 ماه به طول بيانجامد، جريمه خواهد شد و امکان لغو پروانه فعاليت آن نيز وجود دارد.
وي ادامه داد: سيم کارت‌هاي اين اپراتور از نيمه دوم سال 88 به بازار عرضه و در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد. مهديون ابراز داشت: اپراتور سوم طبق پروانه بايد در سال اول فعاليت خود شهرهاي بزرگ و در سال دوم تمامي مراکز استان‌ها را تحت پوشش قرار دهد.
احتمال برنده شدن کنسرسيوم بالا است
کنسرسيوم مخابرات ايران متشکل از 52 شرکت داخلي است که با توان فني، مهندسي اجرايي و مالي فراهم شده، آماده شرکت در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه است تا به خدمات مورد نظر اپراتور سوم با پهناي باند بالا ارائه کند.
فرامرز رستگار دبير کنسرسيوم بزرگ مخابرات ايران در گفت‌وگو با سيتنا اظهار داشت: کنسرسيوم مخابرات ايران اولين مجموعه‌اي بود که در همان ساعات اوليه اسناد مزايده را خريداري کرد که البته پيش از آن کنسرسيوم آمادگي لازم را کسب کرده بود.
وي با بيان اين مطلب که کنسرسيوم مخابرات از نه ماه قبل به منظور شرکت در مزايده اپراتور سوم تشکيل شده است، تصريح کرد: قبل از فروش اسناد خود را آماده کرديم تا پيشنهادات خود را در تاريخ لازم اعلام کنيم.
رستگار افزود: اين اپراتور علاوه بر ارائه خدمات پايه کارهاي صوتي در تلفن همراه، خدمات پيشرفته‌تر چند رسانه‌اي Multi-Media ارائه و پهناي باند وسيع‌تري ارائه مي‌کند. دبير کنسرسيوم بزرگ مخابرات ايران در پايان خاطر نشان کرد: با توان داخلي بالايي که در کنسرسيوم ايجاد شده است، احتمال برنده شدن ما در اين مناقصه بالا است.
ورود مخابرات به سرويس‌ ارزش افزوده
مدير عامل شركت مخابرات ايران از ورود مخابرات به بحث سرويس‌هاي ارزش افزوده خبر داد كه بيش از نيمي از درآمد سرويس‌هاي مخابراتي روي اين سرويس‌ها قرار دارد.
صابر فيضي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: با توجه به اين كه بيش از نيمي از درآمد سرويس‌هاي مخابراتي روي سرويس‌هاي ارزش افزوده است، بنابراين ديگر به دنبال رقابت در بحث صوت يا سرويس‌هاي پايه نيستيم، بلكه از اين به بعد در بحث سرويس‌هاي ارزش افزوده وارد خواهيم شد.
وي با بيان اين كه توسعه در هر زمينه و حوزه‌اي بر اثر رقابت به وجود مي‌آيد، تصريح كرد: رقابت نقش موثر و مفيدي در رشد و توسعه‌ هر حوزه‌ دارد.
مدير عامل شركت مخابرات ايران در پايان درباره‌ زمان برگزاري مجمع مخابرات ايران ياد آور شد: با توجه به نهايي نشدن بودجه سال آتي شركت، مجمع مخابرات در اوايل آبان‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود. وفا غفاريان - رييس هيات مديره‌ شرکت مخابرات ايران - نيز پيش از اين راهکار مناسب براي افزايش درآمد شرکت‌هاي مخابراتي را توسعه‌ خدمات ارزش افزوده برشمرد و اظهار كرده بود: اين خدمات نه تنها سهم مخابرات در هزينه خانوار را زياد مي‌کند، بلکه اشکالات راه حل نخست را ندارد.
وي هزينه‌ سرمايه‌گذاري به نسبت هزينه جاري را در خدمات ارزش افزوده کم دانسته و خاطر نشان کرده بود: در توسعه اين خدمات سرمايه‌گذاري‌هاي عمده از قبل صورت گرفته و تنها با يک هزينه مختصر و نصب تجهيزات جديد مي‌توان اين خدمات را ارائه کرد.
به گفته‌ او خدمات ارزش افزوده موجب مي‌شوند که درآمد افزايش يافته و حاشيه سود زياد ‌شده، توسعه مخابرات در کشور با آهنگ بيشتري ادامه يابد.
25 آذرماه زمان بازگشايي پاكات «ج» مزايده اپراتورسوم اعلام شد
در روز هفدهم آذرماه سال‌جاري، پروژه انتخاب اپراتورسوم تلفن‌همراه كشور، مرحله‌ بازگشايي پاكات «الف» و «ب» را نيز پشت سر مي‌گذارد و فقط مرحله‌ بازگشايي پاكات «ج» و اعلام برنده‌ مزايده باقي مي‌ماند. در گام اول، مهلت تحويل مدارك ارزيابي از سوي خريداران اسناد مزايده، از 13 آبان‌ماه به 27 آبان‌ماه سال‌جاري تمديد شده است. نتايج ارزيابي مقدماتي و نيز متن كامل پروانه‌ اپراتور سوم، در روز شنبه دوم آذرماه اعلام مي‌شود.شركت كنندگان در مزايده، تا روز شنبه 16 آذرماه براي تحويل پاكات «الف»، «ب» و «ج»، فرصت دارند.پاكات «الف» و «ب» روز يكشنبه 17 آذرماه سال‌جاري، بازگشايي مي‌شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن