تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804688502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با درخواست باشگاه السيليه براي فسخ قرارداد ستاره ايراني احتمال بازگشت جادوگر به سرخ ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با درخواست باشگاه السيليه براي فسخ قرارداد ستاره ايراني احتمال بازگشت جادوگر به سرخ ها
فرزاد حبيب اللهي؛ دعوت نشدن علي كريمي به اردوي تيم ملي در هر شرايطي يك اتفاق بحث برانگيز است. علي دايي كه حتي در برنامه هاي تلويزيوني هم چندبار مجبور به توضيح درباره اختلاف نداشتن با كريمي و تاكيد روي دعوت او به تيم ملي در صورت داشتن آمادگي شده بود، براي بازي با عربستان اسم اين بازيكن تكنيكي را در فهرست تيم ملي قرار نداده است.

هرچند عملكرد ضعيف كريمي در ليگ قطر، تصميم دايي را توجيه مي كند اما حتي رئيس كميته آموزش هم از حضور نداشتن كريمي در تركيب تيم ملي ناراضي است. مرتضي محصص و جلال طالبي مهم ترين موافقان بازگشت علي كريمي به تيم ملي هستند كه ديروز در اظهارنظرهاي كوتاه خود، روي ضرر احتمالي تيم ملي از نداشتن كريمي در رياض مانور دادند. اخبار و حواشي مربوط به دعوت نشدن كريمي به تيم ملي اما ديروز تحت تاثير يك خبر جالب ديگر قرار گرفت؛ «كريمي در آستانه بازگشت به پرسپوليس». اين خبر زماني منتشر شد كه باشگاه السيليه قطر به طور رسمي آمادگي خود را براي فسخ قرارداد كريمي اعلام كرد. علي كريمي سال قبل قرارداد دوساله يي با باشگاه القطر بست كه به موجب آن چهار ميليون و هفتصدهزار دلار به حساب ستاره ايراني ريخته مي شد، اما پس از پايان فصل گذشته كميته المپيك قطر كه ناظر مسابقات ليگ فوتبال اين كشور است، كريمي را به السيليه منتقل كرد تا فصل آخر قراردادش را در اين تيم بگذراند. كريمي در آغاز فصل جاري مصدوم شد و دايي هم همين موضوع را دليل دور شدن ستاره السيليه از تيم ملي عنوان كرد. پس از بهبود مصدوميت كريمي نيز اين بازيكن انتظار مديران السيليه را برآورده نكرد تا اين باشگاه تصميم به فسخ قرارداد ستاره ايراني اش بگيرد. به نظر مي رسد همه چيز قطعي شده و دوطرف به قطع همكاري تمايل دارند. ابوالفضل جلالي مديربرنامه هاي كريمي مي گويد؛ «مسائل خانوادگي، نبود توافق با مسوولان السيليه و سطح پايين اين تيم از جمله دلايل اصلي تمايل كريمي به جدايي از السيليه است.»

مديران پرسپوليس كه در فصل نقل و انتقالات با كريمي مذاكره كرده بودند، پس از خبردار شدن از پايان كار او در السيليه بار ديگر با او ارتباط برقرار كرده اند و اين بار احتمال بازگشت كريمي به پرسپوليس آنقدر زياد است كه مدير برنامه اش مي گويد؛ «هنوز چيزي قطعي نشده اما مذاكرات خوبي داشتيم.»

انتقال احتمالي علي كريمي به پرسپوليس كه در يكي دو روز آينده جزيياتش مشخص خواهد شد از چند زاويه جلب توجه مي كند. طبق صحبت هاي ابوالفضل جلالي، مهم ترين هدف كريمي بازگشت به تيم ملي است و حضور در تركيب پرسپوليس، او را به هدفش نزديك مي كند. اگر كريمي پرسپوليسي شود و نمايش خوبي در تركيب اين تيم داشته باشد، همان داستاني كه چهار سال قبل با محوريت برانكو و خداداد عزيزي جامعه فوتبال را تحت تاثير قرار داد، اين بار با مثلث كريمي، دايي و رسانه ها آغاز مي شود. چهار سال قبل برانكو اصرار داشت كه خداداد به درد تيم ملي نمي خورد و درخشش اين بازيكن در تركيب پاس، انتقادات از برانكو را به اوج رساند كه سرانجام در آخرين بازي مرحله نخست مقدماتي جام جهاني، پاس گل خداداد به هاشميان، تيم ملي را به دور دوم رساند. اين بار اما علي دايي مدعي است كريمي در فرم مطلوب خودش نيست و درخواست باشگاه السيليه براي فسخ قرارداد كريمي هم ادعاي سرمربي ايران را اثبات مي كند. با اين حال هنوز برخي كارشناسان از جمله محصص و طالبي، حضور كريمي در تيم ملي را به سود دايي مي دانند. در اين شرايط اگر پيوستن كريمي به پرسپوليس قطعي شود، چالش اين ستاره با علي دايي وارد فاز تازه يي خواهد شد. نكته ديگري كه در مورد انتقال كريمي به پرسپوليس وجود دارد، تحت تاثير قرار گرفتن پرونده مهاجم برزيلي مورد نظر قطبي است.

جذب اين مهاجم كه در يكي از ليگ هاي شمال برزيل سابقه بازي دارد، حدود 480 ميليون براي پرسپوليس هزينه دارد، در حالي كه به نظر مي رسد مبلغ توافقي پرسپوليس با كريمي براي يك فصل نيز حول وحوش همين مبلغ باشد. در اين شرايط بايد ببينيم قطبي چه تصميمي مي گيرد. اگر او قيد جذب مهاجم برزيلي را بزند، مي تواند الونگ را بار ديگر وارد فهرست پرسپوليس كند و از آبان ماه دوباره از او استفاده كند؛ پوئني كه درصورت عقد قرارداد با مهاجم برزيلي، پرسپوليس از آن محروم مي شود و ديگر نمي تواند از الونگ در ليگ برتر ايران بازي بگيرد چراكه چهار سهميه خارجي پرسپوليس تكميل خواهد شد. مسوولان پرسپوليس كه براي پر كردن جاي خالي محسن خليلي مذاكرات ناموفقي هم با استقلال اهواز براي جذب ميلاد ميداودي داشته اند، حالا سر دوراهي جالبي قرار گرفته اند، هرچند طبيعي است در صورت خوب پيش رفتن مذاكرات با علي كريمي، شانس اين بازيكن براي پوشيدن پيراهن سرخ بيش از مهاجم برزيلي باشد و اگر در چند روز آتي اتفاق خاصي رخ ندهد، يكي از اين دو بازيكن رسماً پرسپوليسي خواهند شد. كريمي كه مي خواهد پس از جام جهاني 2010 با فوتبال ملي خداحافظي كند، در تركيب پرسپوليس شانس بيشتري براي تحميل خودش به تيم ملي و علي دايي دارد. اين چالشي است كه جذابيت ليگ برتر و مسائل تيم ملي را هم افزايش مي دهد و به طور كلي انتقالي است به سود جامعه فوتبال. كريمي اين روزها برخلاف چند سال اخير، پيشنهاد جالبي از امارات هم ندارد و مجموعه اين شواهد، خبر از نزديك شدن كريمي به پرسپوليس مي دهد؛ تيمي كه نقطه پرتاب كريمي به سمت تيم ملي و البته درآمدهاي ميلياردي در اواخر دهه 70 بود.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن