تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد ترافيك در مسير گورستان امري طبيعي است// وديعه كارت بليت مترو حذف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايجاد ترافيك در مسير گورستان امري طبيعي است// وديعه كارت بليت مترو حذف مي‌شود


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: سخنگوي شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه شمال شرق تهران دسترسي هاي مناسبي دارد ، گفت: گورستان در هر نقطه ديگري از شهر تهران احداث شود، قطعا ترافيك ايجاد خواهد كرد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" خسرو دانشجو در پايان جلسه علني شوراي شهر تهران كه بدون حضور مستمع برگزار شد در خصوص وضعيت احداث گورستان جديد در پايتخت اعلام داشت : انتظار شورا اين بود كه مسوولان مرتبط با اين موضوع، هر چه زودتر به توافق برسند، چرا كه طرح جامع شهر تهران تكليف احداث گورستان در تهران را مشخص كرده و امضاي آن را به دست آورده است.
وي با بيان اينكه كمبود قبر براي شهر تهران، تبديل به يك تهديد شده است افزود: مدت‌ها از زمان اعلام سازمان بهشت زهرا (س) در مورد پايان يافتن ظرفيت دفن اموات گذشته است.
وي خاطر نشان كرد: اين كه زميني در طرح جامع، با همه بررسي‌هاي كارشناسي تصويب شود و در هنگام اجراي طرح، ساير مراجع آن را رد كنند و بعد تصميم‌گيري در مورد اين پروژه در چم و خم مسايل اداري بماند، موضوعي است كه قطعا از مشكلات شهر تهران نمي‌كاهد.
وي در خصوص نظرات شوراي شهر تاكيد كرد: مقدمات قانوني احداث اين گورستان و محل آن كاملا طي شده و مي‌طلبد كه مسوولان همكاري لازم را داشته باشند و به جاي ايراد گرفتن و نقطه نظرات كارشناسي، به دنبال همكاري باشند و در صورت وجود هرگونه ايراد، به شكل كارشناسي گفته شود.
دانشجو تصريح كرد: متاسفانه برخي افراد كه هيچ مسووليتي ندارند، نكاتي را طرح مي‌كنند كه پاسخ آن در طرح جامع به طور روشن آمده است.
وي با بيان اينكه تمام امكانات مورد نظر در طرح جامع شهر تهران براي احداث گورستان در منطقه «تلو» لحاظ شده است ، تاكيد داشت: متاسفانه برخي افراد به همان نقاط قوت و امكانات تايين شده ، نظرات غيركارشناسي وارد مي‌كنند.
سخنگوي شوراي شهر تهران ادامه داد: آيا به اين دليل كه چون گورستان ترافيك ايجاد مي‌كند، نبايد گورستاني احداث شود، درست است؟ در هر نقطه ديگري از شهر تهران نيز كه اين گورستان احداث شود، قطعا ترافيك وجود خواهد داشت.
به گفته وي ، شمال شرق تهران، دسترسي‌هاي مناسبي دارد و امكان ادامه خط مترو و اتوبوسراني و گسترش بزرگراه‌ها در اين منطقه وجود دارد.
دانشجو در خصوص برگزاري جلسات متعددي با مسوولان محيط زيست گفت: متاسفانه اين دوستان گرچه در جلسه حاضر مي‌شوند و پاسخ سوالات خود را مي‌گيرند، ‌اما بعد از جلسه دوباره در مصاحبه‌اي حرف ديگري را مي‌زنند.
وي در خصوص اظهار نظر رئيس شوراي شهر در خصوص نظرات غير كارشناسي محيط زيست تاكيد كرد: انگار مسئولان محيط زيست كمبود مصاحبه دارند و سوال ما اين است كه چرا سوال‌هاي خود را پس از پاسخ‌هاي ما، دوباره در مطبوعات تكرار مي‌كنند؟
دانشجو در خصوص طرح جامع شهر تهران گفت: مرجع تصميم‌گيري در مورد طرح جامع شهر تهران، شوراي عالي شهرسازي و معماري بوده است كه همه مسوولان مرتبط در آن حاضر هستند و مقام مافوق سازمان حفاظت محيط زيست، ضمن حضور در اين جلسات اين طرح را تاييد و امضا كرده است، اما اين كه چرا حالا يك مقام رتبه‌چندم محيط زيست، اظهارات مقام مافوق خود را رد مي‌كند، از نظر ما تعجب دارد.
وي با بيان اينكه هيچ اختلاف نظري در مورد احداث گورستان و محل آن بين شورا و شهرداري تهران وجود ندارد، خاطر نشان كرد: شورا و شهرداري قبل از تصويب طرح جامع شهر تهران، تمام مسايل را بررسي كردند و براي احداث گورستان شهر تهران حدود پنج سال است كه مشاور فعاليت مي‌كند.
بر اساس گزارش خبرنگار ايسكانيوز،دانشجو در جلسه امروز شوراي شهر تهران به مصوبه امروز شوراي شهر تهران در مورد دائمي شدن پرداخت عوارض ايمني مساجد و اماكن مذهبي توسط شهرداري تهران اشاره كرد و گفت: طبق مصوبه سال گذشته شوراي شهر تهران، شهرداري تهران از محل ماده 16 قانون بودجه، موظف به پرداخت اين عوارض بود و به دليل آن كه مدت اين مصوبه يك سال بود، در جلسه امروز تصويب شد، تا از اين به بعد، شهرداري تهران از محل همين ماده، عوارض ايمني مساجد را پرداخت كند.
وي همچنين در خصوص بررسي مصوبه ساماندهي سرويس مدارس تاكيد كرد: در طرح فوق تلاش شده، تا مديريت مشخصي براي سرويس‌هاي مدارس صورت گيرد، تا دغدغه‌ ذهني بسياري از خانواده‌ها برطرف شده و اين سرويس‌ها با نظارت و مديريت بهتري فعاليت كنند.
سخنگوي شوراي شهر تهران اعلام داشت: موضوع بيمه و نرخ‌هاي مربوط به اين سرويس‌ها در جلسه امروز مطرح و تاكيد شد كه بايد منافع خانواده‌ها و انتفاع معقول براي سرويس‌هاي مدارس به صورت دوطرفه لحاظ شود ومحدوديتي براي حضور تاكسي‌هاي گردشي و خصوصي وجود ندارد.
به گفته وي در جلسه روز سه شنبه شوراي شهر تهران، ساماندهي سرويس‌هاي مدارس مطرح و بررسي خواهد شد.
دانشجو در خصوص حذف وديعه كارت بليت مترو، تاكيد كرد: هفته قبل، متن تذكر شوراي شهر تهران، توسط رييس شورا به شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه ارائه شد و هفته آينده، مهلت اقدام آن‌ها به پايان مي‌رسد.
وي در خصوص برگزاري جلسات مشتركي كه با مدير عامل مترو و مدير عامل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه برگزار شد گفت عكس العمل مديران در اين مورد خوب بوده و طبق توافق مقرر شده تا ، مبلغ كارت به وضعيت سابق برگردد.
سخنگوي شوراي شهر تهران ياد آور شد: در صورتي كه مسوولان مترو،جهت دائمي كردن بليت مترو به سازو كار هايي براي دائمي شدن كارت بليت مترو نياز دارند ،لازم است تا پيشنهاد خود را به شورا ارائه كرده و در صورت موافقت شورا ، آن را عملياتي كنند ،در غير اين صورت دريافت اين مبلغ خلاف قانون خواهد بود./146/120
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن