تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلاق،مادری را قربانی «اسیدپاشی» پدرشوهر کرد+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: زمانی که معصومه با پسر پنج ساله و پدر همسرسابقش در پارک مشغول تفریح بود هرگز نمی‌اندیشید که این مرد، نقشه انتقام‌جویانه اسیدپاشی به وی را در سرش می‌پروراند تا به جز فریاد “سوختم سوختم”، راهی برای حفاظت از چهره و چشمهایش داشته باشد.
شامگاه یازدهم شهریورماه سال گذشته مردم یکی از محلات شهررضا در استان اصفهان از صدای جیغ و فریاد زنی جوان از خواب بیدار شدند.
همسایگان با حضور در کوچه با پیکر سوخته زن جوانی روبرو شدند که در حالی که دستان خود را روی صورت و چشمهایش گذاشته بود فریاد می‌زد “سوختم، سوختم”.
«معصومه» ۲۸ ساله با بیان اینکه دو سال پیش بعد از شش سال زندگی مشترک به دلیل آزار و اذیت‌ و روابط نامشروع همسرش از او جدا شده بود، به ایسنا گفت: بعد از جدایی به همراه پسر ۵ ساله خود به نام «آرین» و در کنار والدینم به زندگی ادامه دادم.

[تصویر: 89019_542.jpg]

وی با بیان اینکه همسرش بعد از جدایی به موادمخدر روی آورد، گفت: «حسین علی» پدرهمسرم، فکر می‌کرد من باعث اعتیاد و مشکلات عصبی پسرش شده‌ام و چندین بار به من گفت باید به زندگی او برگردم اما بدرفتاری‌های شوهرم در دورانی که با او زندگی می‌کردم آنقدر زیاد بود که نتوانستم وی را ببخشم.
به گفته وی، براساس حکم دادگاه پدربزرگ آرین می‌توانست هر دو هفته یکبار وی را به گردش ببرد، اما سال گذشته «حسین علی» درخواست کرد که بیشتر از هفته‌ای دو بار آرین را ببیند.
معصومه ادامه داد: در دیدارهایی که هراز چندگاهی با پدرشوهر سابقم داشتم اصرار به بازگشت من داشت اما من درخواست‌های وی را مبنی بر ادامه زندگی با پسر معتادش قبول نمی‌کردم.
وی در مورد روز حادثه با بیان اینکه آن روز به اصرار پسر و پدرشوهرش به یکی از پارک‌های شهررضا رفتیم گفت: وقتی ساعت ۱۱ شب به خانه رسیدیم آرین در بغل من خوابیده بود. «حسین علی» با بیان اینکه برای آرین هدیه‌ای تهیه کرده از من خواست تا کودک ۵ ساله‌ام را به داخل خانه ببرم و حتی برای آن که اعتماد من را جلب کند دو بسته هدیه کادوپیچ شده را که در صندوق عقب خودرواش بود به من نشان داد.
وی افزود: هنگامی که به نزد «حسین علی» برای گرفتن هدیه‌ آرین آمدم وی گفت که چشمهایت را ببند چرا که برای تو نیز هدیه‌ای تهیه کرده‌ام و می‌خواهم ذوق‌زده‌ات کنم.
به گفته معصومه هنگامی که وی چشمهایش را برای گرفتن هدیه از «حسین علی» بسته بود وی، اسیدی را که از قبل تهیه کرده برروی صورت وی می‌پاشد.
وی افزود: در حالی که به شدت می‌سوختم همسایه‌های شاهد ماجرا، به دست و صورتم آب پاشیدند و توسط آنان به بیمارستان منتقل شدم.
این قربانی کینه‌ورزی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج چشم چپم از بین رفته و از آنجای که تا زمانی که پلک سمت راستم آمادگی عمل پیدا نکند نمی‌توان چشم راستم را عمل کنند، تاکنون ۴ عمل بر روی پلک چشم راستم انجام شده است.
معصومه در ادامه با بیان اینکه «حسین علی» به مدت دو ماه در بازداشت موقت بود گفت: پس از مدتی متوجه شدیم پدر شوهرسابقم با وثیقه ۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون دو بار برای تشخیص میزان جراحات چشم و صورت به پزشکی قانونی مراجعه کرده گفت:«حسین علی» در اعترافات خود با بیان اینکه دارای مشکلات مغزی و اعصاب است عنوان کرد که در هنگام اسیدپاشی دچار جنون آنی شده است.
وی در مورد رابطه خود با پسر ۵ ساله‌اش با بیان اینکه آرین کینه‌ای از خانواده پدری خود به دل گرفته است گفت: بنا به توصیه دوستان قرار است وی را پیش یک مشاور کودکان ببریم.
معصومه با بیان اینکه تا مدت‌ها پسرش تحت تاثیر فریادهای شب حادثه از خواب بیدارمی‌شد گفت: بنا به درخواست من والدین و اطرافیانم تا مدتها پسرم را به دیدن من نمی‌آوردند. چرا که وی از ماسک روی صورت من به شدت می‌ترسید و وحشت داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه پدر همسر سابقش چندین بار اقوام‌اش را برای جلب رضایت فرستاده است گفت: آنان مدعی هستند این اتفاق ناخواسته بوده و درخواست رضایت دارند.
معصومه با بیان اینکه هزینه درمان وی بسیار سنگین است گفت: پول یکی از مشکلات من برای ادامه مسیر درمان است.
همچنین عبدالصمد خرمشاهی وکیل «معصومه.ع» نیز با بیان اینکه ۷ ماه پیش پدر همسر سابقش در یک اقدامی به صورت عروسش اسید می‌پاشد به ایسنا گفت: در روز حادثه «حسین علی» از معصومه می‌خواهد که به همراه فرزندش با وی به پارک بروند و پس از آن که آنان را به در خانه رسانده به معصومه می‌گوید که چشمهایش را ببندد چرا که برای او هدیه‌ای تهیه کرده اما در مقابل ظرف اسیدی را که از قبل تهیه کرده بود به صورت وی می‌پاشد.
وی با بیان اینکه صدمه ناشی ازاسید به قدری عمیق بوده که یکی از چشمهای معصومه بینایی خود را از دست داده است گفت: هنوز درباره وضعیت جسمانی معصومه نمی‌شود اظهارنظر دقیقی کرد.
خرمشاهی با بیان اینکه پدر همسرسابق معصومه درحالی که تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه باید در بازداشت موقت به سر می‌برد به دلیل نامعلومی با قرار وثیقه آزاد شده است، مدعی شد: این آزادی خلاف قانون است چرا که اقدامات این فرد تهدید علیه امنیت جامعه است و اگر قرار باشد برخورد جدی با این فرد صورت نگیرد هیچ زن و مردی در امان نخواهند بود چرا که اسیدپاشی اقدامی بالاتر از جنایت است چرا که مرگ یکبار رخ می‌دهد اما اسید تا ۵ سال اثرات مخرب خود را در چهره و بدن فرد باقی می‌گذارد.
وکیل معصومه با بیان اینکه اسید با این فرد کاری کرده است که افراد جرات نگاه کردن به این زن جوان را ندارند گفت: باید برای آینده مبهم این زن جوان چاره‌ای اندیشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن