تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جري سينفليد مايكروسافتي مي شود/توقف اكران فيلم الماس خونين به وسيله سيرالئون/نيكلاس كچ و بازي در Kick-ass/تقدير از بايگرايراني در جشنواره بين المللي سن سپاستين/ لئونارد هرچفليد در گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جري سينفليد مايكروسافتي مي شود/توقف اكران فيلم الماس خونين به وسيله سيرالئون/نيكلاس كچ و بازي در Kick-ass/تقدير از بايگرايراني در جشنواره بين المللي سن سپاستين/ لئونارد هرچفليد در گذشت
جري سيلفيد كمدن مشهورهاليوودي با امضاي قرارداد 10 ميليون دلاري با شركت مايكروساخت به تبليغ اين شركت مي پردازد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري اسوشتيدپرس جري سيفليد كمدين طرح طرح هاي پيشنهادي به وسيله مايكروسافت پيشنهاد اين شركت را پذيرفت، مايكروساخت كه آغاز تبليغات با سرمايه 300 ميليون دلار را در دست اجرا داشت با قرارداد 10 ميليون دلاري سيفليد قدمي ديگر در اين مسير برداشت او در آگهي هاي از اين شركت در كنار بيل گتيس به بازي مي پردازد.

گفتني است، جري سيفليد هنرمند محبوب و ستاره اي است كه با فيلم هاي زييا و؟ در دل ميليون ها نفر از سرتاسر جهان جاي گرفته است.

**** توقف اكران فيلم الماس خونين به وسيله سيرالئون

اكران فيلم مشهورسال 2007 الماس خونين با بازي دي كاپريو در فيريتاون آژانس سيرالئون متوقف شد.

اين فيلم با باز بازي دي كاپريو كه از پر فروش ترين فيلم هاي هاليوود بود در مورد جنگ 1991-2000 سيرالئون است كه درآن دي كاپريو در نقش يك تاجر الماس بدنام ايفاي نقش ميكند اين فيلم صحنه هاي از جنگ در سيرالئون را نشان مي دهد كه شامل جزئياتي از نحوه جنگ نيروهاي كشوري براي كسب مالكيت الماس ها است. زماني كه اين فيلم اكران شد جهانيان را متوجه مساله الماس هاي جهاني و مالكيت آنها و نزاع و برخورد پيرامون آن كرد.

****نيكلاس كچ و بازي در Kick-ass

نيكلاس كچ سوپر استارسينماي هاليوود به زودي بازي در نقش جديدش در فيلم Kick-ass را آغاز مي كند نيكلاس كچ در اين فيلم در كنار آرون جاسون و لينرسي فوسكا ايفاي نقش مي كند.

اين فيلم براساس كتاب كمدي مارك ميلر ساخته مي شود، داستان حاكي از ورود كج به دنياي واقعي با اسلحه هاي واقعي است كچ در نقش يك پليس نقشش را بازي ميكند و سعي مي كد تا سردسته گروه قاچاقچيان مواد مخدر را دستگير كند.

**** شصت و پنجمين جشنواره فيلم ونيز و تقدير از مليكانژو

شصت و پنجمين جشنواره فيلم ونيز ايتاليا 27 آگوست ،ششم شهريور تا شش سپتامبر 16 شهريور برگزار مي شود كه در آن از ميكلانژوي بزرگ نيز ياد و تقدير مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري هاليوودريپورتر اين جشنواره كه همه ساله پذيراي فيلمهاي بزرگي از سرتاسر جهان است امسال نيز شاهد حضور فيلمسازان و بزرگان عرصه سينما خواهد بود. گفته شده در روزهاي آغازين جشنواره، از ميلكانژ كارگردان و بزرگ تاريخ سينماي ايتاليا كه سال پيش فوت كرد ياد و تقدير مي شود.

از جمله فيلمهاي نيز كه براي اين جشنواره آماده شده اند مي توان به فيلم سوختن پس از خواندن، اثر برادران كوهن با بازي براديتب و جورج كلوي اشاره كرد.

**** تقدير از بايگرايراني در جشنواره بين المللي سن سپاستين

فرخنا ناجي بازيگر مطرح ايراني كه در فيلم آواز گنجشك ها ساخته مجيد مجيدي بازي كرده بود در جشنواره فيلم سن سپاستين مورد تقدير قرار مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري نيوزناو اين بازيگر ايراني با فيلم آوازگنجشك ها جايزه برتر خرس طلايي جشنواره برلين را از آن خود كرد. اين جشنواره براي پنجاه و شششمين سال برگزار مي شود در مادرديد اسپانيا در ماه سپتامبر شهريور آ‌غاز مي شود. فيلم آواز گنجشك هاي مجيد همچنين در جشنواره ادينبورگ اسكاتلند نيز به اكران درآمد. اين فيلم در مورد مردي به نام كريم است كه از زندگي و كار در شهريار منطقه اي در غرب تهران لذت مي برد.

****لئونارد هرچفليد در گذشت

كارگردان مطرح سينماي جهان لئونارد هيرچفيلد كه در فيلم ديويد وليزا اثر مشهور اوست در گذشت.

اين كارگردان مطرح در سن 80 سالگي به علت بيماري درگذشت. او از سال 1966 با درام ديويد وليزا به سينما آمدا فيلم ليدي باگ او در سال 1963 كه در مورد جنگ هسته اي است هنوز به ياد مانده است. او فيلم قدم هاي سال 12966 را با بازي پاپاس در كارنامه خود دارد.

**** حضور دوباره دنيرو و پاچينو در كنار هم

روبرت دنيرو و آلپا پچنيو دو ستاره بزرگ هالييودي كه اسكار را نيز دريافت كرده اند بارديگر در يك فيلم كنار هم بازي مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ورايتي اين دو سوپرساتار هاليوودي در فيلمي با عنوان Righteus Kill ايفاي نقش مي كنند.اين دو از بازيگران اسطوره اي هاليود نيز به شمار مي آيند. آنها تنها دو بار پيش از اين كنار هم ايفاي نقش كرده بودند يكبار در سال 1974 در فيلم پدرخوانده دو و ديگري در سال 1995 در فيلم مخمصه. اين دو بازيگر در فيلم جديد خود (قتل عادلانه) نقش پليس هاي را دارند كه در پيگيري يك قتل زنجيره اي با حوادثي روبرو مي شوند.

**** جشنواره بين المللي فيلم دوبي آغاز مي شود

جشنواره بين المللي فيلم دوبي 11 الي 18 سپتامبر ( 12 الي 27 آذر) در امارلات متحده عربي آغاز مي شود اين جشنواره در ششمين دوره خود شاهد حضور سينماگران بزرگ از سرتاسرجهان خواهد بود و اين جشنواره قرار است تمركز امسال خود را روي فيلمهاي آسيايي و آفريقايي بيشتر كند.

ين جشنواره شاهد نمايش فيلم هاي بزرگي از سينماي جهان نيز خواهد بود برخي از فيلمهاي حاضر در جشنواره دبي در جشنواره سال آينده كن نيز حضور خواهند داشت. توضيحات بيشتر در مورد نحوه و مكان دقيق برگزاري جشنواره نيز درسايت www.dubia film fest.com موجود است.

****جشنواره بين المللي فيلم لبنان آغاز مي شود

جشنوراه بين المللي فيلم لبنان با حضور فيلم ها و عوامل فيلم ها از كشورهاي مختلف به زودي آغاز مي شود.

اين جشنوئاره كه سال گذشته به علت وجود شرايط نامناسب سياسي برگزار نشد امسال با هماهنگي هاي صورت گرفته از اوايل ماه اكتبر (مهر ) آغاز مي شود و به مدت يك هفته ادامه دارد.

اين جشنواره قرار است با نمايش فيلم مشهور Divo اثر پائولو سورنتينو آغاز شود. از ديگر فيلم هاي حاضر در جشنواره مي توان به فيلم برادران كوهن، سوختن پس از خواندن اشاره كرد. در اين فيلم جورج لكوني و براد پيت بازي كرده اند.

****اسپيلرگ فيلم جيمزباندي مي سازد

استيون اسپيلرگ كارگردان مطرح سينماي هاليوود كه روزي آرزوي ساخت فيلمي در ادامه فيلمهاي دهه 70 و 80 جيمز باند را داشت تصميم در تحقيق آرزوي ديرينه اش گرفته است.

اين فيلم سازبزرگ كه علاقه خاصي به راجر مور بازيگر نقش جيمزباند دارد فيلمي با محوريت جيمز باندي مي سازد.

راجر مور بازيگرنقش جيمز در كتابش كه زبان من باند من است مي گويد اسپيلرگ يك طرفدار وافعي جيمزباند است و دوست دارد كه فيلمي با اين موضوع بسازد. چنانچه او در فيلم ايندياناجونز باكس آفيس را با موفقيت روبرو كرد و براي مدتي من را دوباره جيمز باند كرد.

گفتني است، راجرمور در فيلم هاي جاسوسي كه مرا دوست داشت و نمايي ازقتل بازي كرده است
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن