تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814908767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه خبر از تربيت بدني وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه خبر از تربيت بدني وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري
ورزش. داخلي . وزارت علوم
گرايش مديريت ورزشي در مقطع كارشناسي ارشد ، براي نخستين باردر گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز ايجاد شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز در نيمسال اول سال تحصيلي آينده، ده دانشجو در اين رشته براي اولين بار پذيرش خواهد كرد.

هم اكنون در گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تبريز ‪ ۲۸۰‬دانشجو در ‪ ۴‬رشته مديريت ورزشي، رفتار حركتي ، فيزيولوژي ورزشي و تربيت بدني محض در مقطع كارشناسي و در دو گرايش مديريت ورزشي و فيزيولوژي ورزشي در مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند.

گفتني است با ايجاد اين رشته، تعداد رشته‌هاي كارشناسي ارشد دانشگاه تبريز به ‪ ۱۰۶‬رشته گرايش مي‌رسد.

***** اولين المپياد ورزشي دانشگاهيان پيام نوربا هدف آموزش كارگروهي و تقويت روحيه جامعه پذيري، افزايش روحيه مسئوليت پذيري و نظم پذيري، ارتقاء سطح بهداشت و سلامتي دانشگاهيان پيام نور، ايجاد شادابي و نشاط در نسل جوان جامعه و تقويت روحيه همبستگي، تعاون و همكاري در مشهد مقدس آغاز شد.

در اولين المپياد ورزشي دانشگاهيان پيام نور، چهار هزار نفر از دانشجويان كاركنان اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه از سراسر كشور در دوازده رشته ورزشي: فوتبال، فوتسال، واليبال، هندبال، بسكتبال، شنا، دوو ميداني، تكواندو، كشتي آزاد و فرنگي، جودو، پينگ پنگ و شطرنج طي ده روز به رقابت مي پردازند.

***** نوزدهمين دوره مسابقات شطرنج دانشجويان دختر كشور پس از برگزاري مسابقات در ‪ ۹‬دور پايان يافت.

دراين رقابتها دانشگاه‌هاي گيلان، تهران ، پيام نور و تبريز به ترتيب با كسب ‪ ۱۷/۵ ، ۱۸ ،۲۰/۵‬و ‪ ۱۷‬امتياز به ترتيب رتبه‌هاي اول تا چهارم را به دست آوردند.

در نتايج انفرادي اين مسابقات نيز مونا سلمان ماهيني از دانشگاه تهران با كسب ‪ ۹‬برد از ‪ ۹‬مسابقه و كسب صددرصد امتياز قهرمان قهرمانان شد.

در اين دوره از مسابقات ‪ ۱۶۸‬نفر از ‪ ۲۸‬دانشگاه كشور شركت داشتند كه دانشجويان شركت‌كننده در ‪ ۹‬دور به روش سوئيسي با هم به رقابت پرداختند.

اين مسابقات به مدت يك هفته از ‪ ۲۱‬مرداد در دانشگاه تبريز برگزار شد.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن