تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنسرت گروه رودكي ششم شهريور در تالار وحدت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كنسرت گروه رودكي ششم شهريور در تالار وحدت
تهران / واحد مركزي خبر / علمي و فرهنگي 1387/06/02
كنسرت گروه رودكي به خوانندگي عبدالحسين مختاباد 6تا 8شهريور در تالار وحدت اجرا مي شود .
به گزارش خبرنگارما / قادري سرپرست اين گروه در نشست خبري با خبرنگاران درباره اين كنسرت گفت : اين كنسرت به اهنگ سازي سامان احتشامي ساعت 21و 30دقيقه در دو بخش اجرا مي شود .
وي گفت : بخش نخست شامل اجراي قطعاتي از اواز همايون ، چهار مضراب ، فروغ زندگي ، برسنگفروش ، شب هاي رويايي كه در قالب پيانو ، تنبك و دف اجرا مي شود و بخش دوم شامل شور و اصفهان است كه خيال دوست ، سازو اواز ، در پي بي نشان ، سيل اشك ، قطعه بيداد ، مطرب دل و كهربا در اين بخش در نظر گرفته شده است .
قادري با اشاره به برنامه هاي امسال اين گروه افزود : قرار است تا پايان سال همين كنسرت پس از ماه مبارك رمضان در سه شهر شمالي ، جنوبي و مركزي نيز اجرا شود.
سرپرست گروه رودكي در باره نحوه فروش بليت هاي اين كنسرت گفت : قيمت بليت ها براي طبقه همكف 25هزار تومان ، بالكن يك و دو 20هزار تومان و بالكن سه 15هزار تومان است و در تالار وحدت و انجمن موسيقي به فروش مي رسد .
رضايي مسئول دفتر موسيقي هم در ادامه اين نشست ضمن انتقاد از انتشار سي دي هنرمندان موسيقي گفت: نيروي انتظامي بايد با انتشار غير قانوني سي دي هنرمندان موسيقي برخورد كند.
اين مقام مسئول درخصوص كمرنگ شدن حضور حوزه موسيقي در بخش هاي بين المللي گفت : اين حضور كمرنك مربوط به انجمن موسيقي نيست بلكه بايد علت ان را در عرصه سياستگذاري هاي كلان جست كه هميشه تداخل مديريت ها و چند گانگي موجب مي شود فعاليت هاي مختلف نتيجه عكس بدهد.
رضايي با اشاره به ماموريت مركز موسيقي در اجراي برنامه در كشورهاي همسايه افزود: اين برنامه باهمكاري سازمان فرهنگي اكو در كشورهاي همسايه اجرا مي شود.
مسئول دفتر موسيقي باتاكيد بر لزوم اجراي كنسرت استادان موسيقي در تالارهاي مجهز و استاندارد گفت : اجرا در فضاي باز با مشكلاتي همراه است و مخاطب را خسته مي كند و اميدواريم استادان موسيقي به ان توجه كنند.
امير نيا مدير بنياد رودكي هم در اين نشست با اشاره به اينكه در تلاش براي بازگرداندن تالار وحدت به جايگاه اصلي خودش هستيم افزود : در مذاكرات صورت گرفته با اعضاي خانه موسيقي قرارشده كنسرت استادان موسيقي در ژانرهاي مختلف در تالار وحدت اجرا شود .
عبدالحسين مختاباد خواننده گروه رودكي هم در اين نشست ازنبود سالن مناسب براي اجراي كنسرت ها در كشور انتقاد و تصريح كرد : موسيقي كشور براي رشد و تعالي و مطرح شدن نيازمند برنامه ريزي و سرمايه گذاري است و اين سرمايه گذاري به نفع فرهنگ كشور است .
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن