تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخگوي وزارت رفاه:بيمه شدگان تامين اجتماعي كارت هوشمند سلامت دريافت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سخگوي وزارت رفاه:بيمه شدگان تامين اجتماعي كارت هوشمند سلامت دريافت مي كنند
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/06/02
سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي گفت: همه بيمه شدگان تامين اجتماعي تا پايان امسال كارت هوشمند سلامت دريافت مي كنند.
محسن احمدي در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر افزود: كارت هوشمند سلامت، در ساختار سيستم هاي ارائه دهنده خدمات تحول مهمي ايجاد كرده و متناسب با آن رويكرد جديدي در سازمان هاي ارائه دهنده خدمات به وجود آورده است.
وي با بيان اين كه بازنشستگان مي توانند از اين كارت براي مراجعه به پزشك استفاده كنند گفت: صدور كارت هوشمند سلامت، مشكل تمديد دفترچه هاي درمان بيمه شدگان را كه هزينه هايي نيز براي سازمان تامين اجتماعي در بردارد، رفع خواهد كرد.
احمدي به ديگر مزاياي كارت هوشمند سلامت اشاره كرد و گفت: با صدور اين كارت، نياز به مراجعه حضوري براي تمديد كارت نيست، بلكه با واريز وجه، اين كارت شارژ مي شود.
سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي گفت: مراكز درماني طرف قرارداد نيز مي توانند در يك روز 70 درصد هزينه نسخه هاي بيماران را دريافت كنند و بقيه آن نيز در مدت كوتاهي به آن ها پرداخت مي شود.
وي تاكيد كرد: كارت هوشمند طراحي شده در سازمان تامين اجتماعي، اين قابليت را دارد كه به عنوان كارت هويتي بيمه شده تلقي شود و در صورت هماهنگي با ساير سازمان ها، مي توان از آن به عنوان كارت اعتباري استفاده كرد.
احمدي با اشاره به اين كه روش هاي مختلفي براي صدور و تحويل كارت هوشمند براي بيمه شدگان در نظر گرفته شده است افزود: صدور متمركز كارت از طريق ارسال فرم هاي كاغذ، دريافت پستي كارت، صدور خويش فرما از طريق ثبت نام اينترنتي بيمه شده و دريافت كارت از مراكز مشخص و صدور غيرمتمركز از طريق ثبت نام كارگاهي و دريافت كارت از كارفرما از جمله اين روش هاست.
مشاور وزير رفاه و تامين اجتماعي خاطرنشان كرد: در اين سيستم سخت افزارها و نرم افزارهايي در نظر گرفته شده است تا با قرار گرفتن در مراكز درماني (مطب و داروخانه ) توانايي خواندن كارت هوشمند را داشته باشد.
وي گفت: آن دسته از پزشكان طرف قرارداد سازمان تامين اجتماعي كه توان يا تمايل استفاده از نرم افزارهاي رايانه اي را ندارند از اين دستگاه براي تشخيص هويت بيمه شده استفاده مي كنند.
احمدي افزود: ساير پزشكان و مراكز درماني طرف قرارداد تامين اجتماعي كه تمايل و دانش استفاده از فناوري هاي نوين را دارند مي توانند با استفاده از اين دستگاه اقدام به صدور الكترونيكي نسخه كنند و از مزاياي متعدد آن از جمله امنيت اطلاعات، اطمينان از صحت و دقت در انجام دستورهاي پزشك، دسترسي به سوابق بيمار و پرداخت مطمئن و سريع حق الزحمه بهره مند شوند.
كد0001/10102/68/54
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن