تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814586034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته چهارم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران (جام خليج فارس) سينه خيز مدعيان در تهران براي صدرنشيني!!//جنگ آبي در سرزمين كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هفته چهارم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران (جام خليج فارس) سينه خيز مدعيان در تهران براي صدرنشيني!!//جنگ آبي در سرزمين كرمان


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رقابت هاي هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران"جام خليج فارس" از فردا ( يكشنبه) با برگزاري 9 ديدار آغاز مي شود كه در حساس ترين بازي ها تيم پرسپوليس ميزبان ذوب آهن و استقلال تهران مهمان مس كرمان است.

در اولين ديدار از هفته چهارم رقابت هاي فوتيال ليگ برتر تيم مدعي استقلال تهران كه در سه هفته آغازين ليگ با سرمربيگري امير قلعه نويي نتوانسته انتظارات هواداران را به خوبي بر آورده كند و با تنها كسب 4 امتياز از سه بازي قبلي خود در جايگاه ششم جدول رده بندي ايستاده است، در چهارمين بازي خود از ساعت 16:45 دقيقه با قضاوت هدايت اله ممبيني و در ورزشگاه باهنر كرمان ميهمان تيم مس كرماني است كه مظلومي بازيكن و مربي اسبق استقلال هدايت آن را بر عهده دارد و با كسب 3 امتياز از سه بازي گذشته نيز جايگاه يازدهم را به خود اختصاص داده است و به راستي اين بازي را بايد جدال بزرگان استقلال " مظلومي و قلعه نويي" در كرمان دانست .
***
مقاومت شاغلام برابر پيكان مدل 87
در ديگر ديدار اين هفته دو تيم مقاومت سپاسي شيراز و پيكان قزوين در حالي به مصاف هم مي روند كه اين ديدار از ساعت 17 : 15 دقيقه با قضاوت رحيم رحيمي مقدم در ورزشگاه ايران خودرو تهران آغاز مي گردد. شاگردان پيرواني كه هم اكنون تا پايان هفته سوم با كسب 4 امتياز در مكان هفتم قرار گرفته اند براي اثبات شايستگي خود در مصاف با تيم پيكان كه آن هم با كسب 4 امتياز و البته تفاضل گل كمتر در جايگاه نهم ايستاده به راحتي امتياز نخواهند داد . البته پيرواني با حضور 9 ساله خود در تيم مقاومت سپاسي عليرغم جواني بازيكنانش عملكرد خوبي داشته اما بايد ديد اين بار مي تواند مقابل پيكان كه با آرايش جديدي پا به ليگ هشتم گذاشته است مقاومت كند.
***
نبرد لوكوموتيو رانان ري با سايپاسواران كرجي !!
تيم فوتبال سايپاي كرج پس از به خدمت گرفتن ليت بارسكي و مهره هاي كاربلد براي ليگ هشتم تا كنون دردو بازي اول خود مقابل تيم هاي پرسپوليس و پيكان به هيچ توفيقي دست نيافته و بدون هيچ امتيازي در مكان آخر جدول ايستاده ولي در سومين بازي خود ازهفته چهارم ساعت 17:15 دقيقه در ورزشگاه اكباتان ميهمان تيم راه آهن تازه انتقال يافته به شهر ري است كه با كسب 5 امتياز در رتبه پنجم قرار گرفته است و در اين بازي كه به داوري شاهين حاج بابايي انجام مي شود بايد ديد آيا ليت بارسكي مقابل شاگردان مهابادي كاري از پيش خواهد برد.
***
جدال استاد و شاگرد در ديار امام رضا
تيم فوتبال ابومسلم خراسان كه از سه ديدار گذشته خود با قبول دوشكست و يك برد با 3 امتياز و تفاضل گل 2- در مكان دوازدهم جدول رده بندي ايستاده است در چهارمين ديدار خود از ليگ هشتم ساعت 17:15 دقيقه با قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد ميزبان تيم استقلال اهوازي است كه اكبر ميثاقيان سرمربي اسبق تيم ابومسلم را در راس كادر فني خود مي بيند و تا كنون با كسب 2 امتياز از سه ديدار قبلي و تفاضل گل 4- نيز جايگاه پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است واين بازي با توجه به آشنايي ميثاقيان نسبت به چم و خم هاي تيم ابومسلم كار برگي زر را بسيار سخت مي كند .
***
شيشه عمر خداداد در دستان دكتر!
در پنجمين ديدار از هفته چهارم تيم فوتبال پگاه گيلان با هدايت ذوالفقار نسب كه پس از شكست خيره كنندهآبي پوشان تهراني خط نشان كشيدند به مصاف پيام مشهدي مي روند كه در ته جدول حال روز خوشي ندارد.
اين بازي در حالي از ساعت17:15 دقيقه در ورزشگاه عضدي رشت برگزار مي شود كه خداداد عزيزي آخرين تلاش هاي خود را براي خارج كردن تيمش از بحران انجام مي دهد.
***
نسيم باد صبا به اصفهان رسيد!!
درديدار دو تيم فوتبال سپاهان با صبا باتري قم كه با قضاوت يداله جهانبازي از ساعت 17:15 دقيقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغار مي شود تيم سپاهان با سرمربي آلماني خود فيرات براي بهبود بخشيدن به جايگاه سيزدهمي خود در جدول رده بندي و سود بردن از شرايط ميزباني به مصاف تيم صبا باري اي مي رود كه با هرايت فيروز كريمي تا كنون عملكرد موفقي نداشته و تنها با كسب 2 امتياز و تفاضل گل 1- در مكان چهاردهم جدول ايستاده است.
***
كاكوهاي شيرازي به مصاف دلاوران هگمتانه مي روند
تيم برق شيراز با سرمربي جديد خود عباسي تا پايان هقته سوم ليگ برتر با ارائه بازي هاي خوب و كسب 7 امتياز از سه ديدار قبلي خود و تفاضل گل 4+ نسبت به تيم پرسپوليس هم اكنون بر سكوي دوم جدول رده بندي قرار گرفته و در چهارمين بازي خود در ليگ از ساعت 17:15 دقيقه با قضاوت محمد حسين اسدي در ورزشگاه حافظيه شيراز ميزبان تيم پاس همداني است كه با كسب 4 امتياز و البته تفاضل گل كمتر نسبت به تيم هاي استقلال ، پيكان ،پگاه و مقاومت مكان دهمي را به خود اختصاص داده است .
***
كوچ قو هاي سفيد انزلي به سرزمين فولاد داغ !!
هشتمين ديدارازهفته چهارم ليگ برتر فوتبال بين دو تيم ملوان بندر انزلي و فولاد خوزستان از ساعت 19:05 دقيقه به قضاوت رحيم مهر پيشه در ورزشگاه تختي اهواز در حالي برگزار مي شود كه تيم فولاد خوزستان ميزبان با حضور مجيد جلالي مربي با دانش خود به عنوان يكي از تيم هاي صعود كننده به ليگ برتر با تصاحب 6 امتياز نيز مكان چهارمي جدول را به خود اختصاص داده و تيم ملوان بندرانزلي در اين فصل هم مانند فصل گذشته دو باره بحران گريبان گيرش شده و هنوز نتوانسته با احمدزاده به روز هاي اوج خود برگردد و تنها با كسب 1 امتياز در بازي مقابل پرسپوليس در هفته سوم جايگاه شانزدهم ليگ را به خود اختصاص داده است.
***
سينه خيز در تهران براي صدرنشيني!!
در آخرين ديدارازهفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران در حساس ترين بازي تيم پرسپوليس تهران در ورزشگاه آزادي تهران ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان است . اين بازي در شرايطي برگزار مي شود كه تيم پرسپوليس پس از تساوي هفته گذشته مقابل ملوان در انزلي با هفت امتياز از سه بازي قبلي خود و البته تفاضل گل كمتر نسبت به تيم برق شيراز در مكان سوم ايستاده است و براي رسيد ن به صدر جدول چاره اي جزء شكست ذوب آهن ندارد .
البته تيم ذوب آهن هم در اين فصل با ابراهيم زاده از مجموع سه ديدار گذشته حداكثر امتيازات را كسب كرده و با 9 امتياز در صدر جدول بسر مي برد و به طور حتم نمي خواهد در ورزشگاه آزادي به سادگي اين صدر نشيني را از دست بدهد .
قضاوت اين ديدار حساس را كه از ساعت 19 :05 دقيقه آغاز مي شود سعيد بخشي زاده بر عهده دارد./158/120
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن