تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايد باور داشته باشيم جوانان ما مي‌توانند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي گفت: برنامه‌ريزي براي شكوفايي استعداد جوانان از وظايف ماست و بايد باور داشته باشيم كه جوانان ما مي‌توانند.
اسدالله عباسي در خصوص بيانات نوروز 90 مقام معظم رهبري در مشهد مقدس درباره ارتقاي اعتماد به نفس جوانان در عرصه‌هاي مختلف طي سال‌هاي گذشته اظهار داشت: با توجه به ميانگين سني در كشور ما كه نشان دهنده كشوري جوان است و شاخص‌هايي كه در توسعه كشور خصوصا در مباحث علمي و فناوري در اين مقوله نياز است جوانان سرمايه‌هاي عظيم در كشورند و بايد توجه ويژه‌اي به اين قشر شود.
وي در ادامه افزود: سرمايه‌گذاري در مباحث تعليم و تربيت به صورت پايه‌اي و در مدارج عالي‌تر در دانشگاه‌ها با برنامه‌هاي كوتاه و بلندمدت بايد به همه نيازهاي جوانان از نظر روحي، جسمي، اجتماعي و سياسي توجه شود.
نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: توجه ويژه به روحيه پرسشگري جوانان و ارائه پاسخ‌هاي صحيح به آنها متناسب با آرمانهاي حضرت امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبري باعث شكوفايي و رشد جوانان مي‌شود؛ حضور جوانان در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، ورزشي، علمي، سياسي و معنوي حضور بسيار پرشور و تاثيرگذار و تعيين كننده‌اي است.
وي در ادامه تاكيد كرد: وقتي سرمايه‌گذاري صحيح و همه‌جانبه با توجه به تمامي اشكال براي قشر جوان تحقق پيدا كند يقينا بازخوردش به جامعه خواهد بود و قطعا جوانان قدر آن را خواهند دانست، همانطور كه در حال حاضر هم مشاهده مي‌كنيم اكثر مراكز تحقيقاتي و پژوهشي با نقش‌آفريني جوانان در حال حركت رو به جلو و پرشتابي است.
عباسي در ادامه خاطرنشان ساخت: بايد برنامه‌هاي اشتغال جوانان با اهميت زيادي پيگيري شود، دولت و مجلس پيگيري‌هاي همه جانبه‌اي را براي مسكن و اشتغال جوانان انجام داده‌اند؛ با توجه به بستر فراهم شده به واسطه نامگذاري امسال به عنوان سال جهاد اقتصادي گام‌هاي موثرتري برداشته شود.
وي در خصوص لزوم مقابله با جنگ نرم كه از اهداف اصلي آن جوانان ايران اسلامي است گفت: در برنامه‌هاي فرهنگي نيز بايد در بخش مواجهه صحيح با جنگ نرم جوانان را به اين باور برسانيم كه خودشان مدافع ارزش‌ها و اعتقادات ديني، اسلامي و ملي باشند. در حال حاضر از استعدادها و انگيزه‌ها كه در جوانان ما وجود دارد ظرفيت‌هاي بسيار مناسبي را فراهم ساخته‌ايم و بايد براي اين توانمندي‌ها و ظرفيت‌ها در بخش‌هاي مختلف برنامه‌ريزي مناسب كنيم.
عباسي در پايان تصريح كرد: بايد در بخش‌هاي مختلف پژوهش و فناوري، خلاقيت و اختراعات و نوآوري به جوانان ايران اسلامي بها بدهيم و فرصت را براي شكوفايي توانمندي‌هاي اين قشر فراهم كنيم تا جوانان بتوانند براساس ظرفيت‌ها و توانمندي‌هايشان شكوفا شوند؛ همه اينها از وظايف ماست و بايد باور داشته باشيم كه جوانان ما، جوانان توانمندي هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن