تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 21 ميليون نفر از راهنمايان مسافران هلال احمر بهره‌مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: رئيس سازمان جوانان هلال احمر گفت: 21 ميليون و 740 هزار نفر در عيد سال 90 از تاريخ 26 اسفند 89 تا 12فروردين از راهنمايان مسافران نوروزي جوانان هلال احمر در سراسر كشور بهره‌مند شدند.
محمد جواد جعفريان اظهار داشت: سازمان جوانان جمعيت هلال احمر در طرح ملي راهنماي مسافران نوروزي طي 15روز ايام نوروز از تاريخ 26 اسفند 89 تا 12فروردين سال 90 در 840 پُست با حضور 15 هزار و 400 جوان فعال خود در اين طرح به مسافران نوروزي خدمات راهنماي نوروزي و گردشگري ارائه كردند.
وي افزود: از تاريخ 26 اسفند 89 تا 12فروردين سال 90 بالغ بر 21 ميليون و 740 هزار مسافر به پايگاه‌هاي جوانان هلال احمر در سراسر كشور مراجعه كردند.
جعفريان تصريح كرد: در اين راستا يك ميليون و 620 هزار نفر نيز از خيمه‌هاي نماز سازمان جوانان هلال احمر كه در جاده‌هاي كشور مستقر است براي انجام فرايض نماز و عبادات خود بهره‌مند شدند.
*توزيع دو ميليون و 420 هزار آب معدني و بسته غذايي بين مسافران نوروزي
وي بيان كرد: از آغاز طرح ملي راهنماي مسافران نوروزي طي 15روز نخست ايام نوروز از تاريخ 26 اسفند 89 تا 12فروردين90، بالغ بر دو ميليون و 420 هزار آب معدني و بسته غذايي بين مسافران نوروزي توزيع شده است و در ادامه خدمات طرح ملي راهنماي مسافران نوروزي نيز 161 هزار نفر با سامانه تلفن مهرگويان سازمان جوانان هلال احمر كه اطلاعات امدادي و گردشگري به مسافران ارائه مي‌كند، تماس گرفته‌اند.
رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر براي اطلاع‌رساني بيشتر در زمينه گردشگري و امدادي هر روز روزنامه‌اي را بين مسافران نوروزي در سراسر كشور توزيع كرده است كه طي اين 15روز بالغ بر سه ميليون و 622 نسخه روزنامه بين مسافران توزيع شده است.
جعفريان گفت: در اين راستا 14ميليون و 900 هزار نقشه و بروشور بين مسافران نوروزي در طول اين 15روز نوروز توزيع شده است.
وي خاطرنشان كرد: سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با حضور داوطلبان، دانشجويان و جوانان اعضاي خود در 351 شهرستان كشور طرح خدمات ملي راهنمايي مسافران نوروزي را تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه مي‌دهند.
به گزارش فارس، خدمات طرح ملي راهنماي مسافران نوروزي سازمان جوانان هلال احمر تا پايان تعطيلات نوروزي 15 فروردين در سراسر كشور ادامه خواهد داشت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن