تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بینگ، تازه وارد پرسر و صدا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: با آمدن موتور جست وجوی جدید بینگ(Bing) از سوی مایکروسافت، همه نگران این هستند که کدام جست وجوگر نتیجه بهتری را در اختیار آنان قرار می دهد. مایکروسافت خود نیز نگران این امر است و به فکر این افتاده که چگونه می تواند نتیجه های جست وجوی خود را با دیگر جست و جوگرهای بزرگ نظیر گوگل و یاهو مقایسه کند. ناگفته نماند موتورهای جست وجوی زیادی وجود دارند ولی مایکروسافت در صدد مقایسه خود با برترین هاست. بعضی افراد، گوگل را به دلیل سادگی و همچنین از روی عادتی که ایجاد شده ترجیح می دهند ؛ بعضی دیگر هم Bing را به دلیل امکانات جدیدی که اضافه کرده و اطلاعات جانبی که در اختیار آنان قرار می دهد و باقی افراد نیز از یاهو استفاده می کنند.

کارمندان مایکروسافت برای درک بهتر این موضوع که کدام موتور جست وجو بهترین نتیجه را می دهد راهی را در پیش گرفته اند که آن سایت کارآمدی است به نام جست وجوی کور (Blind Search ).

این سایت همانند یک موتور جست وجو عمل کرده و در نهایت به شما نتایج را در سه ستون متفاوت نمایش می دهد. شما نتایج این سه ستون را با هم مقایسه کرده و نتیجه می گیرید کدام بهترین جواب را برای شما ارائه داده است. شما با انتخاب ستون مورد نظر خواهید دید که نتیجه کدام موتور جست وجو را پسندیده اید و رای شما در این سایت ثبت خواهد شد.

این آزمایش بسیار کوچکی است برای به دست آوردن آنکه کدام موتور جست وجو بیشتر مورد علاقه کاربران اینترنت است ولی کاربرانی هستند که زیاد به نتیجه جست وجو خود توجه نمی کنند و تنها امکانات جانبی و گاهی هم عادت کردن به یک موتور جست وجو باعث می شود که آن را انتخاب کنند.موتور جست وجوی بینگ مایکروسافت، جدید ترین عضو خانواده موتورهای جست وجوست ولی با آگهی های تبلیغاتی معروف و گسترده، قراردادی برای به راه انداختن موتور جست وجوی جوان شده یاهو و کمی تبلیغات منفی که اخیرا در مورد گوگل انجام شده است، حالا بینگ حدود ۳۰درصد بازار جست وجو را از آن خود کرده است(اگر شما موتور جست وجوی یاهو را هم در نظر بگیرید) که با توجه به اینکه بینگ کمی بیشتر از یک سال پیش به راه افتاده است، آمار بدی نیست.

از زمان به راه اندازی بینگ در جولای ۲۰۰۹، متخصصان بهینه سازی موتورهای جست وجو در سراسر دنیا آن را آزمایش کرده اند و در مورد الگوریتم جدید آن تحقیق کرده اند تا بفهمند چطور کار می کند، فاکتورهای رتبه بندی آن چیستند و چه چیزی در آن بیشترین وزن را دارد.

در حالی که بینگ به گرفتن سهم بیشتر از بازار موتورهای جست وجو ادامه می دهد، فهمیدن اینکه بینگ چگونه کار می کند، مهم تر از قبل شده است. شما چه صاحب سایتی باشید که بخواهید در بینگ وضعیت بهتری داشته باشید یا یک طراح یا توسعه دهنده وب باشید که با تیم بازاریابی یک پروژه کار می کند، این راهنمای کوتاه به سرعت مطالبی را که شما برای بهینه سازی سایت های خود برای بینگ به آنها نیاز دارید، به شما منتقل می کند. اولین نکته ای که باید به آن توجه شود، این است که گوگل و بینگ واقعا با یکدیگر متفاوتند. ما می توانیم این موضوع را به شکل تصویری توسط ابزار کوچک و به درد بخوری به نام Bingle ببینیم. Bingle به شما امکان مقایسه نتایج یک عبارت جست وجو در موتورهای جست وجوی متفاوت را در کنار هم می دهد تا شما بتوانید تفاوت ها را در موتورهای جست وجوی متفاوت ببینید.

مقایسه میان لینک های ورودی(تعدادی لینک هایی که به یک صفحه وب اشاره می کنند) نشان داده است که در شرایط برابر، ۱۰ نتیجه اول جست وجو در بینگ تعداد لینک های ورودی کمتری به نسبت گوگل دارند و این نشان می دهد که لینک های ورودی به سایت در بینگ اهمیت کمتری دارند. برای جمع بندی، با توجه به اینکه بینگ هنوز مراحل نوزادی خود را طی می کند، هنوز پیشرفت هایی که بینگ را واقعا از گوگل متفاوت می سازد را از آن ندیده ایم. برخی یافته ها به تدریج ظاهر شده اند ولی قبل از اینکه کسی به بهینه سازی سایت ها اختصاصا برای بینگ فکر کند، بینگ نیاز به گذر چند سال دیگر و سهم بیشتری از بازار موتورهای جست وجو دارد.

در حال حاضر، گوگل برای بیشتر از یک دهه در حال بهینه سازی الگوریتمش بوده است و الگوریتم آنها پیشرفته تر و هوشمندتر است زیرا زمان بیشتری برای توسعه دادن و بهینه سازی آن صرف کرده اند. در نتیجه، اگر شما سایتی با محتوای خوب، چگالی کلمات کلیدی مناسب، رتبه صفحه خوب و تعداد زیادی لینک ورودی دارید که رتبه خوبی در گوگل دارد، به احتمال زیاد در بینگ هم رتبه مناسبی به دست می آورد.

همانطور که در بالا اشاره شد، در صورت نیاز راه هایی برای بالا بردن رتبه سایت شما در بینگ وجود دارد ولی به نظر می رسد که ایده ایجاد صفحه دیگری اختصاصا برای بینگ، ارزش زمان شما را نداشته باشد. اصول پایه بهینه سازی موتور جست وجو برای تمام موتورهای جست وجو یکی است، همانطور که اشتباهات و نبایدهای مشترکی نیز وجود دارند. پر کردن صفحه با کلمات کلیدی، خرید لینک، مزرعه های لینک و دیگر تکنیک های کلاه سیاه بهینه سازی موتور جست وجو در همه جا به یک شکل مجازات می شوند ولی اگر می خواهید بهینه سازی های کوچکی انجام دهید تا سایت شما در یک موتور جست وجوی خاص رتبه بهتری داشته باشد، دلیلی برای انجام ندادن آن وجود ندارد.

کاربران اینترنتی معمولا به سراغ موتور جست وجوی محبوب خود می روند و اگر در آنجا نتیجه مورد نظر را به دست نیاورند به دیگر موتورها سر می زنند تا شاید فرجی حاصل شود! ترکیب کردن موتورهای جست وجوگر با هم، ایده قدیمی و جالبی است که می تواند به عنوان راه حلی برای این موضوع مورد توجه قرار گیرد. نمونه جدید این کار، سایت بینگل (bingle.nu) است که دو جست وجوگر بینگ (متعلق به مایکروسافت) و گوگل را به زیبایی با هم ترکیب کرده است. با مراجعه به این سایت و تایپ عبارت مورد نظر و انجام جست وجو، صفحه به دو بخش تقسیم می شود که به راحتی می توان نتایج به دست آمده در گوگل و بینگ را مشاهده و با هم مقایسه کرد.

خیلی از سایت ها امکانات بین گوگل و بینگ را مورد مقایسه گذاشتند و بیشتر این سایت ها نظر خودشان را معرفی کرده اند.

● Googawho

به این آدرس بروید http://www.googawho.com و کلمه مورد نظر خود را وارد کنید، می بینید که دو صفحه کنار هم باز می شود و نتایج هر یک از موتور ها را در یک صفحه مجزا و کنار هم نشان می دهد.

● Stringy

این سایت به طور مفصل گوگل و بینگ را با نشان دادن جزئیات مقایسه می کند. این سایت خود دنبال بهینه سازی نتایج بینگ است.

● Search۳

این سایت رقابت و مقایسه سه سایت بزرگ گوگل، بینگ، توئیتر را به نمایش می گذارد. همچنین اجازه استفاده از مرورگر های (Firefox, IE۷, Google Chrome, Flock and Opera) را برای استفاده از سایت می دهد.

● Ranks.nl

این سایت بسیار حرفه ای و دقیق است و می توانید با منو های کشویی به انجام مقایسه بپردازید.شما می توانید موتور های بسیار از جمله گوگل و بینگ را در پنج صفحه با یکدیگر به صورت دلخواه عمودی یا افقی نمایش دهید. یکی دیگر از قابلیت های این سایت انتخاب جست وجو گر با زبان های مختلف است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن