تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بهزيستي كشور اعلام كرد نگهداري از 70 هزار معلول در مراكز دولتي و خصوصي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بهزيستي كشور اعلام كرد نگهداري از 70 هزار معلول در مراكز دولتي و خصوصي كشور
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بهزيستي كشور گفت: 70 هزار معلول در سراسر كشور در مراكز نگهداري دولتي و خصوصي نگهداري مي‌شوند.


ابوالحسن فقيه امروز در حاشيه نهمين همايش علمي ـ كاربردي مديران ستادي و استاني بهزيستي كشور در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: 70 هزار معلول در كشور در مراكز دولتي و خصوصي نگهداري مي‌شوند كه 80 درصد اين معلولان در مراكز خصوصي هستند.
وي با اشاره به اهميت مناسب‌سازي براي آسايش معلولان در رفت و آمد ادامه داد: طبق قانون همه دستگاه‌ها موظف هستند سهمي از بودجه خود را به مناسب‌سازي اختصاص دهند كه با توجه به اهميت مناسب‌سازي، در سال جاري سازمان بهزيستي به طور جدي اين بحث را در دستور كار خود دارد.
رئيس سازمان بهزيستي كشور اضافه كرد: در بحث مناسب‌سازي فضاي شهري، نيز در حال رايزني با شهرداري‌ها هستيم تا آنها را ترغيب به مناسب‌سازي معابر و فضاي شهري كنيم.
وي خاطر‌نشان ساخت: در حال حاضر به طور ميانگين 30 درصد مناسب‌سازي در كشور صورت گرفته است.
فقيه توضيح داد: يكي از نيازهاي معلولان خودرو است و در گذشته خودروي مناسب براي استفاده آنها وجود نداشت كه با تفاهم‌نامه‌اي كه بين سازمان بهزيستي و يك شركت معتبر خودروسازي در آذر ماه سال گذشته منعقد شد، معلولان مي‌توانند خودرو مناسب براي استفاده داشته باشند.
وي افزود: ثبت‌نام اين خودرو آغاز شده است و افراد با معلوليت‌هاي متفاوت مي‌توانند از اين خودرو استفاده كنند.
رئيس سازمان بهزيستي كشور با اشاره به ارائه خدمات موردي به معلولان اظهار داشت: اكثر معلولان زير پوشش بهزيستي از خدمات مستمر اين سازمان بهره‌مند مي‌شوند كه يك ميليون و 500 هزار نفر از معلولان در كشور از خدمات موردي نظير آموزش مهارت‌هاي زندگي، مشاوره ازدواج و ... استفاده مي‌كنند.
وي در خصوص تعداد معلولان مستمري‌بگير در استان قزوين گفت: يك هزار و 600 نفر از معلولان در استان قزوين مستمري دريافت مي‌كنند كه در سال جاري اين تعداد به 2 هزار و 100 نفر خواهد رسيد.
انتهاي پيام/ر
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن