تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804314809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهمين دوره جايزه ترويج علم ايران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: بيست و چهارم بهمن ۱۳۸۶ در مراسم دهمين جايزه ترويج علم ايران در تالار همايشهاي پارک علم و فناوري دانشگاه تهران، از فعالان ترويج نجوم در ايران تقدير شد.
هر ساله در نيمه زمستان از سوي انجمن ترويج علم ايران (http://www.popscience.ir/) با هدف تجليل از فعاليت‌هايي كه براي همگاني كردن علم،‌ گسترش انديشه و فرهنگ علمي و كاربرد علم در اجتماع انجام شده، جايزه ترويج علم ايران اهدا مي‌شود. اين مراسم نخستين بار در سال ۱۳۷۷ در دانشگاه کيش ارائه شد. طي اين سال‌ها چندين بار از فعالان ترويج نجوم در ايران نيز در اين مراسم تقدير شده است: در سال ۱۳۸۱ از ماهنامه نجوم، در سال ۱۳۸۴ از مرکز آموزش نجوم اديب اصفهان، در سال ۱۳۸۵ از غلامحسين رستگارنسب (دريافت جايزه اول) و استاد محمد رضا صياد. http://www.nojum.ir/Common/Thumbnails/?src=/images/articles/1386112554722431/IMG_5683ss.jpg&MaxWidth=150
در دهمين دوره جايزه ترويج علم ايران جامعه فعال نجوم کشور باز هم نقش آفرين بود. اين مراسم عصر بيست و چهارم بهمن ۱۳۸۶ با حضور چهر‌ه‌‌هاي شناخته شده بسياري از جامعه فرهيختگان ايران در تالار همايشهاي پارک علم و فناوري دانشگاه تهران، انجام شد. برنامه با خير مقدم خانم ناهيد بني هاروني، دبير و مسئول کميته روابط عمومي انجمن ترويج علم، آغاز شد. سپس سخنراني دکتر عباس حري، رييس انجمن، ارائه شد و پس از آن از دکتر رضا روحاني، از موسسان انجمن ترويج علم ايران، براي سخنراني دعوت شد. در گفتاري تاثيرگذار وي به فراز و نشيب‌ها و دشواري‌هاي ترويج علم در ايران پرداخت. پس از او از چهره شناخته شده جامعه علمي ايران، دکتر رضا منصوري (کيهان‌شناس، نظريه‌پرداز توسعه علمي ايران و مدير طرح رصدخانه ملي) براي ارائه سخنراني دعوت شد. اين سخنراني به ماهيت واقعي علم و تفاوت آن با باور عمومي درباره علم در کشور پرداخته شد و راهکار توسعه و ترويج علم در ايران بر پايه شناخت درست تعريف آن،‌ در مقام پديده‌اي اجتماعي، عنوان شد. در ادامه گزارشي از چگونگي انتخاب برندگان دهمين دوره جايزه ترويج علم ايران از سوي خانم نوش‌آفرين انصاري (مسئول کميته جايزه ترويج علم ايران) ارائه شد و سپس برندگان اين جايزه ملي معرفي شدند:
http://www.nojum.ir/Common/Thumbnails/?src=/images/articles/1386112554722431/IMG_5676s.jpg&MaxWidth=514
تنديس و جايزه انجمن ترويج علم ايران به كانون توسعه فرهنگي كودكان براي بالا بردن سطح دانش عمومي و تلاش در جهت اعتلاي فرهنگ و هنر كودكان اين سرزمين اهدا شد.- لوح تقدير به دکتر رضا روحاني براي سال‌ها انجام فعاليت‌هاي پژوهشي، آموزشي، مديريتي و ترويجي ارائه شد.
- لوح تقدير به سياوش صفاريان‌پور، تهيه کننده و کارگردان برنامه تلويزيوني آسمان شب در شبکه چهار سيما از سال ۱۳۸۰ تا کنون، اهدا شد.
- لوح تقدير به حسن سالاري، به خاطر راه‌اندازي پايگاه اينترنتي علمي- آموزشي جزيره دانش اهدا شد.
- لوح تقدير به مهدي لبيبي به نمياندگي از دست‌اندركاران و برنامه‌سازان شبكه راديويي سلامت به خاطر تلاش در افزايش آگاهي پزشكي و بهداشتي جامعه اهدا شد.
http://www.nojum.ir/Common/Thumbnails/?src=/images/articles//IMG_5697ss.jpg&MaxWidth=160
- لوح تقدير به جمعيت منجمان مهبانگ در زاهدان، به سبب ترويج نجوم در ميان جوانان استان سيستان و بلوچستان، اهدا شد که نمايندگان اين گروه نجوم فعال جنوب شرق ايران، خانم‌ها سحر سرگلزايي و فاطمه شيخ، لوح در دريافت کردند.
انجمن ترویج علم ایران برای دومین سال و همزمان با مراسم اهدای دهمین جایزه ترویج علم ایران، بخش ویژه‌ای را به تجلیل از معلمان خلاق و ترویج‌گر علم در مناطق محروم کشور اختصاص داد: لوح تقدير به سهراب حاتمي بهمن بيگلو، آموزگار عشاير فيروز آباد استان فارس، همچنين علي عدالت‌خواه، معلمي از روستاهاي استان بوشهر و ميترا عليخاني، معلم و مدير مدرسه‌اي از روستاهاي استان اصفهان به سبب کوشش ستودني اين ترويج دهندگان خستگي ناپذير علم در جوامع روستايي ايران اهدا شد.
انجمن ترويج علم ايران (http://www.popscience.ir/) موسسه‌اي غيرانتفاعي است که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در زمينه‌هاي علمي، آموزشي و پژوهشي و به منظور ترويج علم و بهبود بخشيدن امور آموزشي و پژوهشي و نیز علاقه‌مند کردن عموم مردم به مقوله علم فعالیت می‌کند. برخي از اهداف گوناگون این انجمن چنين است: زمینه‌سازي براي همگانی‌کردن علم در جامعه، اشاعه تفکر علمی، نهادینه‌کردن فعالیت‌های ترویج‌دهنده علم، بستر‌سازی برای رفع مشکلات نهادهای مروج علم در کشور، اطلاع‌رساني و شناساندن اهميت و روش‌هاي ترويج علم، جلب مشاركت و هماهنگي بيشتر ميان نهادهاي مروج علم، و آمورش مروجان علم. انجمن ترویج علم ایران هر سال از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی (اعم از نهادهای دولتی و غیر دولتی) دعوت می‌کند که خود یا دیگر نامزدهای مورد نظر خویش را از میان معلمان، سیاستگذاران، برنامه‌ریزان، سرمایه‌گذاران در ترویج علم و نهادهای فعال در زمینه‌هایی که ماهیت ترویج علم دارند به دبیرخانه انجمن معرفی کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن