تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسخه الكترونيكي گزارش نظارتي برنامه چهارم به زودي منتشر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نسخه الكترونيكي گزارش نظارتي برنامه چهارم به زودي منتشر مي شود
سرمايه : معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري در ارتباط با مطلبي با عنوان «گزارش نظارتي سال دوم برنامه چهارم منتشر نشد» در مورخ 24 مرداد 87 در صفحه دو روزنامه «سرمايه»، توضيحاتي به شرح زير به روزنامه ارسال كرده است: «گزارش نظارتي سال دوم برنامه چهارم به استناد ماده (157) قانون برنامه چهارم توسعه پس از تهيه و تنظيم در معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري در نيمه اول مردادماه سال 1387 به چاپ رسيده است و عموم علاقه مندان و صاحب نظران مي توانند اين مجموعه را كه شامل سه جلد است، مورد استفاده و بهره برداري قرار دهند.

گفتني است گزارش اقتصادي سال 1385 و نظارت بر عملكرد دوساله اول برنامه چهارم توسعه شامل، جلد اول حوزه هاي فرابخشي مشتمل بر هفت بخش، جلد دوم و سوم آن نيز در حوزه بخشي است و دربرگيرنده بخش هشتم تا چهاردهم است.
عناوين 14 بخش اين گزارش سه جلدي عبارتند از: تحليل ساختار و عملكرد اقتصاد جهاني، تحليل ساختار جمعيت، بازار كار و سياست هاي توسعه انساني، تحليل ساختار و عملكرد سياست هاي اقتصاد كلان، كارايي و بهره وري نظام اقتصادي، اداري و مديريتي، شاخص هاي رفاه و توزيع منابع و امكانات، دانش و فناوري اطلاعات و تحقيقات، سياست هاي زيست محيطي، امور اجتماعي، امور آموزشي و پژوهشي، امور فرهنگي و ورزشي، امور زيربنايي، امور عمران شهري و روستايي و مسكن، امور توليدي، امور عمومي، امور قضايي و سياست داخلي.
گزارش مذكور از طريق واحد فروش كتاب هاي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري و كتابخانه اين معاونت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. همچنين نسخه الكترونيكي كتاب آماده شده كه به زودي از طريق پايگاه اطلاع رساني معاونت به نشاني: www.spac.ir منتشر خواهد شد.»
-
توضيح سرمايه:
لازم به ذكر است تا زمان چاپ اين گزارش (24 مرداد 87 ) برخي كارشناسان معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي، نسخه اي قابل ارائه از اين گزارش در دست نداشتند. البته در تاريخ 30 مرداد 87 بخش فروش و انتشارات نيز دريافت اين نسخه چاپ شده را به آينده موكول كرد. در ضمن نسخ چاپ شده تاكنون در اختيار مسوولان و كارشناسان ارشد خود معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي بوده است و نه در اختيار عموم كارشناسان و علاقه مندان. علاوه بر انتشار كتاب گزارش اقتصادي سال 1385 و گزارش نظارتي سال دوم برنامه چهارم، رئيس جمهوري بايد حداكثر تا پايان آذرماه سال بعد، گزارش نظارت و ارزيابي پيشرفت هر سال برنامه را طبق ماده 157 قانون برنامه چهارم به مجلس ارائه كند.
اين گزارش بايد شامل بررسي عملكرد مواد قانوني برنامه، بررسي عملكرد سياست هاي اجرايي، بررسي عملكرد متغيرهاي عمده كلان و بخشي از جمله توليد و سرمايه گذاري، تجارت خارجي، تراز پرداخت ها، بودجه، بخش پولي و تورم، اشتغال و بيكاري باشد.
همچنين پيشرفت عمليات اسناد ملي توسعه بخشي استاني و ويژه، ارزيابي نتايج عملكرد و تبيين علل مغايرت با برنامه و ارائه پيشنهادهاي لازم به منظور بهبود عملكرد برنامه در اين گزارش ارائه شود اما گزارش نظارتي سال 85 پس از هشت ماه از پايان آذرماه به مجلس ارائه نشده است.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن