تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران: صدا و سيما يك ثانيه هم نورپردازي برج ميلاد را پخش نكرد// پارك هاي بانوان استعدادهاي بالقوه زنان را شكوفا مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شهردار تهران: صدا و سيما يك ثانيه هم نورپردازي برج ميلاد را پخش نكرد// پارك هاي بانوان استعدادهاي بالقوه زنان را شكوفا مي كند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: شهردار تهران گفت: صدا و سيما كوچكترين مشكل شهر را بزرگنمايي مي كند اما حتي يك ثانيه هم نور پردازي برج ميلاد را براي مردم پخش نكرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر محمد باقر قاليباف در مراسم افتتاح بوستان پرديس بانوان اعلام داشت: شهر تهران با وسعت، پيچيدگي، شرايط سخت اقتصادي، آلودگي ترافيك و ... مرتب بر اعصاب و روان شهروندان خود تاثيرگذار است.
وي افزود: وظيفه ما در شهرداري اين است كه تا مي توانيم به روح و روان شهروندان، خصوصا بانوان توجه كنيم.
شهردار تهران با بيان اينكه در افتتاح اولين پارك بانوان، خانواده كانون تمام فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي قرار گرفته است، تاكيد كرد: با يك تحليل دقيق خانواده محور بودن تمام فعاليت هاي موجود در شهر تهران آشكار مي شود.
به گفته وي ، محور اصلي خانواده بانوان بوده، چه خانم هايي كه امروز نقش مادري و همسري دارند و چه خانم هايي كه در آينده بار مادري و همسري را به دوش مي كشند.
قاليباف با بيان اينكه سلامت جسمي و روحي براي بانوان اجتناب ناپذير است اعلام داشت: اعتقادي به تفكيك جنسيتي در تهران نداريم و فعاليت هاي متمركز در شهرداري خانواده محور برنامه ريزي شده است.
وي با اشاره به رسانه ها خاطر نشان كرد: رسانه ها باز اين بحث را دنبال نكنند كه شهرداري تهران در همه جا يك ديوار مي كشد.
شهردار تهران در خصوص اوقات فراغت بانوان گفت: اگر وقت بانوان به درستي تقسيم نشود آن ها هرگز نخواهند توانست كه نقش مادري و تربيتي خود را در خانواده ايفا كنند.
قاليباف گفت: اختصاص دادن فضاهاي مناسب براي بانوان منجر به باز تواني روحيه و خستگي آن ها شده و با روحيه شاداب تري وارد كار خواهند شد.
وي با اشاره به بالا رفتن كيفيت فعاليت هاي بانوان در فضاهاي مناسب افزود: اين محيط ها منجر به شكوفايي و رشد استعدادهاي نهفته آن ها مي شود.
شهردار تهران در خصوص منطقه 17 شهرداري تهران اذعان داشت: اميد است تا در كنار پارك حضرت قائم واقع در منطقه 17 كه يك پارك فرا منطقه اي است بوستاني ديگر براي بانوان افتتاح شود و در پارك چيتگر نيز بوستان ديگري براي بانوان اختصاص يابد.
وي با بيان اينكه قبول داريم كه سرانه هاي فضاي سبز و ورزشي در تهران كم است تاكيد داشت: اين كمبودها در شرايطي است كه با توجه به جمعيت بانوان تمامي امكانات آن ها محدود است.
قاليباف گفت: سياست شهرداري اين است كه فضاي مناسب و براي تفريح مادران و بانوان فراهم كند.
قاليباف با بيان اينكه، با اين شايعه كه شهرداري تهران در سانسور خبري به سر مي برد كاري نداريم، گفت: وقتي با صدا و سيما در مورد مسائل شهري صحبت مي كنيم آن ها مي گويند كه اين موضوعات محلي است و توقع نداشته باشيد كه از شبكه ملي پخش شود. اما كوچكترين اتفاق شهر از اخبار شبكه ملي پخش مي شود.
شهردار تهران ادامه داد: صدا و سيما حتي يك ثانيه هم نور پردازي برج ميلاد را پخش نكرد.
وي خاطر نشان كرد: انصافا شهرداري تهران امسال در حوزه زيبا سازي، فضاي سبز، توسعه مراكز ورزشي و پارك هاي ملي اقدامات مفيدي انجام داد.
قاليباف در خصوص منطقه كهريزك اظهار داشت: شاهد هستيم كه نزديك به 40 سال زباله ها در جنوب تهران به طريق غير بهداشتي دفن مي شود كه به همت مجموعه شهرداري تا چند روز ديگر مركز دفن بهداشتي زباله در كهريزك افتتاح خواهد شد.
وي ادامه داد: اين مركز با 16 ساعت كار و دو شيفت كاري هرگز اجازه نخواهد داد كه يك كيلو زباله به شيوه غير بهداشتي دفن شود./02/146/120
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن