تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار اردبيل : هشت سال دفاع مقدس به ملت ايران عزت و شرف بخشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار اردبيل : هشت سال دفاع مقدس به ملت ايران عزت و شرف بخشيد
داخلي. اجتماعي. هفته. دفاع مقدس. جاودانه‌ها.

معاون سياسي و امنيتي استاندار اردبيل گفت: دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس به ملت ايران عزت و شرف بخشيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، فيروز احمدي روز چهارشنبه در نشست اعضاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان افزود: به بركت اين دوران و ايثارگريهاي شهدا و رزمندگان است كه در دنيا سرافرازانه در مقابل زورگويي‌هاي استكبار ايستاده‌ايم.

وي تاكيد كرد: ما هرچه داريم به بركت خون شهدا و جانفشاني رزمندگان است و نبايد مشغله‌هاي روزمره موجب شود ما اين ايثارگري‌ها را فراموش كنيم.

وي در ادامه با اشاره به اين كه دولت نهم مصداق بارز نوآوري و ابتكار است، افزود: هم‌اكنون فعاليت‌هاي دولت نهم بر تحقق برخي از مطالبات مقام معظم رهبري در زمينه وضعيت فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي كشور متمركز شده است.

وي گفت: دولت نهم با پوشيدن لباس خدمت و كار كشور را به كارگاه سازندگي و عمراني تبديل كرده است.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان اردبيل هم در اين نشست با بيان اين كه تمام واقعيت‌هاي حماسه هشت سال دفاع مقدس هنوز ناشناخته مانده است، گفت: بايد عمق اين حماسه رزمندگان اسلام به‌صورت مطلوب درجامعه ترسيم شود.

سرهنگ زكي‌الله خوشبخت، افزود: رسيدن به امنيت و وحدت ملي با نگاه افتخار آميز به گذشته ميسر است، زيرا در دفاع مقدس مردم ما با وحدت و امنيت ملي به پيروزي‌هاي بزرگ دست يافتند.

وي همچنين با اشاره اين كه امسال سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده است، بر ضرورت برپايي آيين‌هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس متفاوت تر از سال‌هاي گذشته تاكيد كرد.

استان اردبيل با تقديم سه هزار و ‪ ۴۰۰‬شهيد به انقلاب اسلامي از بدو انقلاب اسلامي تاكنون همواره نقش ارزنده‌اي در عرصه‌هاي گوناگون اين انقلاب داشته و دارد.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن