تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806813515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط بازي هاي المپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: روي خط بازي هاي المپيك پكن
برنامه ورزشكاران ايران
در روز دوازدهم المپيك پكن
كشتي آزاد، تكواندو و دووميداني رشته هايي هستند كه ورزشكاران كاروان ايران در دوازدهمين روز المپيك در آنها به پيكار حريفان خود خواهند رفت .
در كشتي آزاد و در وزن 66 كيلوگرم كه 21 نفر حضور دارند، مهدي تقوي در دور اول استراحت مي كند و در دور دوم به مصاف هايسلان گارسيا از كانادا مي رود. وي در صورت پيروزي، در دور سوم بايد با برنده فيناليست هاي مسابقات جهاني باكو يعني رمضان شاهين قهرمان جهان از تركيه و گيندري گارزون از كوبا مبارزه كند .سرافيم بارزاكوف بلغاري نيز در اين سمت جدول قرار دارد . همچنين در وزن 74 كيلوگرم كه 21 نفر كشتي مي گيرند، ميثم مصطفي جوكار پس از استراحت در دور اول بايد به مصاف كريل ترزيف از بلغارستان برود . حريف بعدي وي در صورت پيروزي به احتمال فراوان « ابراگيم آلداتوف» دارنده مدال هاي طلا و نقره جهان از اوكراين خواهد بود . همچنين بوايسار سايتي اف دارنده هشت طلاي جهان و المپيك از روسيه و ايوان فوندورا نفر سوم المپيك آتن از كوبا در اين سمت جدول به رقابت مي پردازند .
تكواندو : ساعت 9 صبح امروز سارا خوش جمال فكري و رضا نادريان در اوزان اول زنان و مردان تكواندو به روي شياپ چانگ مي روند .
رقابت هاي تكواندو بازي هاي المپيك پكن از چهارشنبه در سالن ورزشي دانشگاه علوم و فناوري پكن برگزار خواهد شد كه در نخستين روز پيكارها، نمايندگان تكواندو ايران در وزن اول المپيك به روي شياپ چانگ خواهند رفت . براساس قرعه كشي انجام شده در رقابت هاي وزن اول بانوان (49- كيلوگرم)، سارا خوش جمال فكري در نخستين گام به مصاف قيزلان تودالي از مراكش خواهد رفت و در صورت پيروزي برابر اين حريف گمنام، دومين مسابقه خود را برابر برنده رقابت گلاديس مورا از كلمبيا و چون شويانگ از چين تايپه برگزار خواهد كرد . در رقابت هاي گروه مردان نيز رضا نادريان نخستين مسابقه خود را برابر مارسيو فريرا از برزيل انجام خواهد داد و در صورت پيروزي در دومين گام با برنده مسابقه آلفونسو مارتينز از بليز و خوان آنتونيو راموس تكواندوكار كهنه كار اسپانيايي روبرو خواهد شد .
دووميداني: سجاد مرادي و احسان مهاجرشجاعي هم در مرحله مقدماتي دوي 800 متر ساعت 19 به وقت محلي به رقابت با حريفان شان خواهند پرداخت .
شريفي در گروه B اول شد
مسابقات گروه B دسته 105+ وزنه برداري المپيك برگزار شد كه «رشيد شريفي» جانشين حسين رضازاده در تيم ايران با مجموع 426كيلوگرم اول شد و بايد به انتظار رقابت هاي گروه A بنشيند.
با توجه به ركوردهاي ورودي وزنه برداران گروهA، شانس مدال گرفتن شريفي بسيار كم است. در اين گروه ركورد ورودي پنج وزنه بردار بيشتر از مجموع «رشيد شريفي» است.شريفي در رقابت هاي ديروز در يك ضرب وزنه هاي 188، 192 و 196كيلويي را مهار كرد. وي در دوضرب وزنه 230كيلويي را بالاي سر برد اما، دو بار در مهار وزنه 238كيلويي ناموفق ظاهر شد.
حذف نماينده ايران در وزن 55 از كشتي آزاد
عباس دباغي ملي پوش وزن 55كيلوگرم كشتي آزاد ايران با شكست مقابل بسيك كودوخوف روس از دور رقابت هاي المپيك كنار رفت.
دباغي كه المپيك پكن اولين تجربه اش در ميان بزرگسالان كشتي بود، پيش از اين كه مغلوب كشتي گير روس شود به نام و عنوان او و با حساب 7 باخت. دباغي در دور اول از سد «فردي سرانو» كشتي گير ناشناس كلمبيايي گذشت و با نتيجه 7 بر 2 به پيروزي رسيد. با شكست كودوخوف روس مقابل «توموهيرو ماتسوناگا» از ژاپن كه با ضربه فني رقم خورد، برنده دباغي به فينال نرسيد و ملي پوش كشورمان عملا از رقابت در گروه بازنده ها نيز بازماند.
نوروزي از دور رقابت هاي پينگ پنگ كنار رفت
افشين نوروزي پينگ پنگ باز المپيكي كشورمان صبح ديروز(سه شنبه) در مرحله مقدماتي به مصاف «بوبسيكا» بازيكن 23ساله روماني الاصل ايتاليا با رنكينگ 112 جهان رفت و با حساب 4 بر2 مغلوب شد.
براين اساس تنها نماينده پينگ پنگ ايران و آسياي ميانه در بيست ونهمين دوره از بازي هاي المپيك پكن از دور رقابت ها حذف شد.
كفاشيان و اظهار بي اطلاعي از بليت هاي ناپديد شده
دبير كميته ملي المپيك در حاشيه ديدارهاي كشتي امروز بار ديگر از جريان بليت هاي ناپديد شده اظهار بي اطلاعي كرد.به گزارش خبرنگار فارس، در سالن مسابقات كشتي آزاد كفاشيان عنوان داشت كه در تهران بليت ها دست او نبوده و وي با پست از طريق خريد بليت از آژانس، آنها را به چين فرستاده است.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن