تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813049509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته دولت 470 پروژه عمراني در خراسان شمالي به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته دولت 470 پروژه عمراني در خراسان شمالي به بهره‌برداري مي‌رسد
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار خراسان شمالي از بهره‌برداري 470 پروژه عمراني طي هفته دولت در سطح اين استان خبرداد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، نورعلي طالب‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اين طرح‌هاي عمراني را در بخش‌هاي آبرساني، راهسازي، گازرساني، مخابرات و خدماتي ذكر كرد.
وي طرح‌هاي عمراني اجرا شده در شهرستان‌هاي اين استان كه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداري خواهند رسيد را در شهرستان بجنورد 86، اسفراين 66، مانه و سملقان 49، شيروان 44، فاروج 36 و جاجرم 24 پروژه اعلام كرد.
اين مسئول اضافه كرد: براي 165 دهياري نيز پروژه‌هاي تعريف شده كه اين طرح‌ها در 161 روستا اجرا و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداري خواهند رسيد.
وي مجموع اعتبارات صرف شده براي پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري هفته دولت در خراسان شمالي را افزون بر 540 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: با بهره‌برداري از اين پروژه‌هاي عمراني 470 هزار خانوار در 711 روستاي خراسان شمالي از خدمات اين پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.
معاون عمراني استاندار خراسان شمالي در زمينه آخرين وضعيت اجراي مصوبات دور اول سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به خراسان شمالي اظهار داشت: از مجموع 142 مصوبه دور اول سفر هيئت دولت به خراسان شمالي، 117 مصوبه معادل 83 درصد اجرايي شده است.
وي گفت: 23 مصوبه هيئت دولت در خراسان شمالي نيز در دست اجرا و دو مصوبه نيز در دست پيگيري است.
طالب‌زاده با بيان اينكه استان خراسان شمالي هم‌اكنون آماده استقبال از رئيس جمهور و هيئت دولت براي دور دوم سفر به اين استان است، تصريح كرد: در اين راستا كميته‌اي از بهمن پارسال به منظور آماده ساختن استان براي دور دوم سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به اين استان در استانداري خراسان شمالي فعال شده است.
وي گفت: در دور دوم سفر رئيس جمهور به خراسان شمالي برنامه بازديد از شهرستان‌ها پيش‌بيني نشده است و رئيس جمهور صرفاً ملاقات و بازديد از يكي از محلات را در برنامه خواهد داشت.
معاون استاندار خراسان شمالي تصريح كرد: پنج كارگروه تخصصي شامل آب، كشاورزي، منابع طبيعي، امور زيربنايي، مسكن و گردشگري همزمان با سفر هيئت دولت به خراسان شمالي به منظور بررسي راه‌هاي توسعه اين استان در اين بخش‌ها تشكيل خواهند شد.
وي پيش‌بيني كرد، سفر دوم هيئت دولت به خراسان شمالي باتوجه به رويكرد رئيس جمهور به استان‌هاي محروم پس از ماه مبارك رمضان در مهرماه انجام شود.
معاون عمراني استاندار خراسان شمالي به پيشرفت 80 درصدي طرح مطالعاتي اكتشاف گاز و نفت در منطقه راز و جرگلان اشاره كرد و يادآور شد: براساس مطالعات كارشناسان اكتشافات نفت و گاز احتمال وجود ذخاير غني در منطقه قوت گرفته است.
انتهاي پيام:/م
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن