تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي ايران - اسپانيا/حضور بانوان در سالن برگزاري مسابقه / قطع برق و مصدوميت مجيد لطيفي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه هاي ايران - اسپانيا/حضور بانوان در سالن برگزاري مسابقه / قطع برق و مصدوميت مجيد لطيفي
تيم فوتسال ايران عصر امروز در حالي مغلوب قهرمان فوتسال جهان شد كه بيش از 2 هزار تماشاگر با حضور در سالن برگزاري مسابقه به تشويق ملي پوشان كشورمان پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتسال ايران عصر امروز در ديداري تداركاتي كه در سالن فوتسال فدراسيون هندبال برگزار شد، با نتيجه 2 بر يك مغلوب تيم فوتسال اسپانيا قهرمان جهان شد كه حاشيه هاي اين ديدار را در زير مي خوانيد:

* حضور بيش از 100 تماشاگر زن در محل برگزاري مسابقه يكي از نكات جالب توجه اين ديدار بود. آنها در اكثريت دقايق اين ديدار بازيكنان ايران را تشويق مي كردند. البته حراست سازمان تربيت بدني نظارت كاملي بر حضور بانوان داشت و حتي در مواردي اجازه عكس گرفتن از اين بخش را به عكاسان نمي داد.

* در حاليكه مسئولان كميته فوتسال از استقبال نكردن تماشاگران از ديدارهاي تيم ملي فوتسال در تورنمنت تهران ناراحت بودند، حضور بيش از 2 هزار تماشاگر در محل برگزاري اين مسابقه بسيار جالب توجه بود.

* قطع برق ورزشگاه در بين دو نيمه بدترين اتفاق اين ديدار بود كه باعث تعجب مسئولان و بازيكنان تيم اسپانيا شد. البته در كمتر از 5 دقيقه برق اضطراري سالن به كار افتاد تا اين بازي از شرايط عادي خارج نشود.

* محمدرضا حيدريان پس از خداحافظي روي نيمكت تيم ملي قرار نگرفت و از داخل رختكن عملكرد بازيكنان دو تيم را تماشا كرد.

* مجيد لطيفي در اواخر اين بازي دچار مصدوميت شد و با مراقبت كادر پزشكي تيم فوتسال به رختكن برده شد. البته ميزان مصدوميت اين بازيكن هنوز مشخص نشده است.

* بازيكنان تيم فوتسال پس از پايان اين ديدار براي دقايقي به ريكاوري پرداختند تا براي دومين ديدار دو تيم عصر كه فردا برگزار مي شود، با مشكلي مواجه نشوند.

* مهدي تاج، مهدي محمدنبي نائب رئيس و دبيركل فدراسيون فوتبال، عباس ترابيان و صادق درودگر رئيس فعلي و پيشين كميته فوتسال، كامران صاحب پناه و ميرشاد ماجدي مديرعامل و قائم مقام باشگاه پيكان، محمود خوراكجي، امير شمسايي و جمعي از مربيان شاغل در تيم هاي ليگ برتر فوتسال با حضور در سالن از نزديك اين ديدار را تماشا كردند.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن