تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسين شمس:اين تيم واقعي اسپانيا نبود / فريب نمي خوريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسين شمس:اين تيم واقعي اسپانيا نبود / فريب نمي خوريم
سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان گفت: هر چند از عملكرد ملي پوشان ايران راضي هستم اما مي دانم كه اين قدرت واقعي تيم ملي فوتسال اسپانيا نبود و آنها تعدادي از بازيكنان اصلي شان را به همراه نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين شمس پس از شكست 2 بر يك تيم فوتسال كشورمان مقابل تيم ملي اسپانيا با بيان اين مطلب افزود: اين تيم ملي اسپانيا كه امروز مقابل تيم ملي ايران قرار گرفت تيم اصلي آنها نبود. قدرت واقعي اسپانيا اين نيست و نبايد فريب اين تيم را بخوريم.

وي افزود: تيم ملي فوتسال اسپانيا در چارچوب مسابقات جام جهاني قدرت اصلي خود را نشان خواهد داد . اين تيم امروز در مصاف با تيم ما چند بازيكن اصلي و توانمند خود را به همراه نداشت و از وجود دروازه بان اصلي خود بهره نمي برد. ساده انگاري است كه بخواهيم تصور كنيم اين تيم ملي اصلي اسپانيا بود. در عين حال مقابل اين تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و اگر بهتر از موقعيت هاي خود استفاده مي كرديم مي توانستيم مقابل قهرمان جهان به نتيجه تساوي دست يابيم.

سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان كمبود اعتماد به نفس و اشتباهات بازيكنان را عامل تمايز تيم ملي فوتسال ايران با تيم هاي اسپانيا و برزيل عنوان كرد و گفت: با رفع اين كاستي ها مي توانيم خود را به تيم هاي برتر فوتسال دنيا نزديك كنيم .

وي با اذعان به اينكه تيم ملي فوتسال كشورمان از نظر قدرت بدني نسبت به تيم اسپانيا ضعيف تر بود افزود: تيمي چون اسپانيا از بازيكنان حرفه اي سود مي برد كه در هفته 12 جلسه تمرين مي كنند اما بازيكنان ما به طور معمول 5 تا 6 جلسه تمرين در هفته دارند. براي رقابت با اين تيم بايد دوندگي خود را بيشتر كنيم تا كاستي هاي بدني مان را جبران سازيم.

وي در ادامه تصريح كرد: در بازي فردا مقابل اسپانيا دو تغيير در تركيب تيم ملي فوتسال اعمال خواهم كرد و با تركيب متفاوت به ميدان خواهيم رفت.

شمس تاكيد كرد: ديگر بازيكني به تيم ملي فوتسال دعوت نمي شود و نفرات اصلي تيم ملي را بازيكناني تشكيل مي دهند كه در دو بازي مقابل اسپانيا به ميدان خواهند رفت.

وي در خصوص شايعه دعوت از رضا ناصري به اردوي تيم ملي فوتسال گفت: ناصري دروازه بان شايسته اي است اما در تيم ما جايگاهي نخواهد داشت.

سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان با ابراز خرسندي از استقبال علاقه مندان به فوتسال از بازي امروز تيم ملي فوتسال اسپانيا گفت: گمان نمي كردم تا اين اندازه از بازي تيم ملي استقبال شود اما با توجه به برگزاري بازي در داخل شهر اين استقبال خوب بود.

وي در خاتمه با اشاره به خداحافظي محمدرضا حيدريان تصريح كرد: رضا شايسته اين خداحافظي بود. ياد و خاطره اش هميشه براي ما ماندني است و به نوبه خود از زحمات وي تشكر مي كنم.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن