تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برادپيت و حمله به سربازان آلماني در جنگ جهاني دوم/ حضور يوسف شاهين در جشنواره فيلم ونيز/حضور قطعي فيسبنزه در فيلم سي اس آي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برادپيت و حمله به سربازان آلماني در جنگ جهاني دوم/ حضور يوسف شاهين در جشنواره فيلم ونيز/حضور قطعي فيسبنزه در فيلم سي اس آي
براد پيت ستاره مشهور سينماي هاليوود در فيلم جديدي كه مدتي است فيلمبرداري آن آغاز شده است در برابر سربازان آلماني به جدال مي پردازد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ياهو، براد پيت به همراه تارانيتو، ديگر ستاره ي مشهور هاليوود، اخيراً بازي در فيلم جنگ جهاني دوم را آغاز كرده اند، اني فيلم بازسازي فيلم ايتاليايي مشابهي است كه در سال 1978 ساخته شد.

براد در اين فيلم نقش يك افسر ارتش آمريكا را بازي مي كند كه براي گرفتن انتقام با گروهي كه رهبري آنها را برعهده دارد و سربازانش از نژادهاي يهودي_آمريكايي هستند به نازي ها حمله مي كند.

*****حضور يوسف شاهين در جشنواره فيلم ونيز

جشنواره امسال فيلم ونيز ايتاليا پذيراي آثار معروف يوسف شاهين كارگردان بزرگ هنري كه اخيراً در سن 82 سالگي فوت كرده است خواهد بود.

فيلم درام و جنايي"هرج و مرج" شاهين سال گذشته در ونيز به نمايش درآمد او همچنين برنده جايزه 2002 يونسكو به خاوا فيلم 11:09:01 با مضمون 11 سپتامبر بود اين دومين بزرگداشت اوست كه تاكنون برگزار شده است.

جشنواره ي فيلم لوكارنو نيز توجه خاصي به اين كارگردان داشت در اين جشنواره نيز فيلم رمانتيك غلظت به نمايش درآمد اين فيلم قبلاً نيز در سال 1997 در اين جشنواره اكران شده بود.

****حضور قطعي فيسبنزه در فيلم سي اس آي

لارنس فيشبرن ستاره مشهور هاليوودي و نامزد جايزه اسكار حضوري در سي اس آي قطعي كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ياهو فيشبرن 47 ساله كه در كارنامه هنري اش فيلم هاي پرفروش و معروف ماتريكس عمليات غيرممكن را دارد قرار است در نقش فردي به نام پترسون در فيلم سي اس آي ايفاي نقش كند.

سازندگان اين فيلم كارل مندلسون و نارن شانكر هستند آنها در مورد فيشبرن مي گويند: لارنس بازيگر قدرتمند و تأثيرگذاري است كه حضور او در فيلم سي اس آي كه به نوعي جنايي است مي تواند مخاطبان خاص و عام را به تماشاي اين فيلم جذب كند.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن