تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به دنبال شيوع بيماري هاي وبا در كشور صورت گرفتمقابله با ورود بيماريهاي همه گير در پايانه هاي تهران الزامي شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: به دنبال شيوع بيماري هاي وبا در كشور صورت گرفتمقابله با ورود بيماريهاي همه گير در پايانه هاي تهران الزامي شد
خبرگزاري موج - مدير عامل سازمان پايانه و پارك سوارها از الزام رعايت بهداشت غرفه هاي عرضه مواد غذايي پايانه هاي چهار گانه تهران با هدف حفظ سلامت جامعه و پيشگيري از شيوع هر چه بيشتر بيماري هاي روده اي براي مسافران و مراجعان خبر داد.
به گزارش موج، مهندس ولي آذروش مدير عامل سازمان پايانه و پارك سوارها با بيان اين مطلب افزود: با توجه به افزايش سفرهاي تابستاني و گرماي بيش از حد هوا به ويژه در شهرهاي جنوبي كشور، دستورالعمل و بخشنامه هايي در راستاي رعايت كامل و دقيق اصول و ضوابط بهداشتي به تمام غرفه ها در چهارپايانه ابلاغ شد.
وي درباره مفاد اين بخشنامه خاطر نشان كرد: تمام غرفه هاي مستقر در پايانه هاي چهارگانه تهران موظف به ارائه يخ هاي قالبي بهداشتي در مراحل توليد، حمل، نگهداري ، توزيع و ضد عفوني و گندزدايي از انواع سبزي خام، كاهو و ميوه ها با آب سالم و رعايت كامل بهداشت فردي كاركنان، پرسنل و وسايل و لوازم كار شدند.
همچنين در اين بخشنامه به عدم استفاده تهيه و توزيع آب ميوه، بستني ، شربت، و ... دست ساز و غير بهداشتي و نگهداري كباب خام به مدت طولاني براي عرضه به مسافران و مراجعان اشاره شده است.
يادآور مي شود: سرپرست پايانه مسافربري جنوب به عنوان پيشرو در اين طرح از هماهنگي به عمل آمده با مركز بهداشت جنوب تهران خبر داد و اعلام كرد: بنا به پيگيري و هماهنگي انجام شده از ساعت 8 صبح تا 13 مركز بهداشتي درماني پايانه ها، آماده ارائه خدمات و آموزش هاي لازم چهره به چهره براي متصديان ، كاركنان، رانندگان ، مسافران و مراجعان است.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن