تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت فناوري اطلاعات در گفت وگو با فارس: توسعه IT در دستور كار شركت فناوري اطلاعات قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل شركت فناوري اطلاعات در گفت وگو با فارس: توسعه IT در دستور كار شركت فناوري اطلاعات قرار گرفت
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت فناوري اطلاعات از تدوين موافقت نامه سرمايه اي پنج پروژه اصلي اين شركت خبر داد و گفت: پروژه توسعه فناوري اطلاعات در كشور از مهمترين پروژه هاي شركت فناوري اطلاعات است كه در اين پروژه به محورهاي دسترسي، نرم افزار و توسعه امنيت پرداخته خواهد شد.


سعيد مهديون در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات فارس اظهارداشت: پيش نويس طرح ها و موافقت نامه هاي شركت فناوري اطلاعات كه بر اساس قانون بودجه سال 87 تدوين شده، و هم اكنون موافقت نامه جاري شركت نيز با وزارت ارتباطات مبادله شده است.
مهديون افزود: در موافقت نامه هاي سرمايه اي پنج پروژه اصلي شامل مكانيزه كردن امور اجرايي شركت، بازسازي و به روز رساني تجهيزات، گسترش فرهنگ به كارگيري فناوري اطلاعات، توسعه فناوري اطلاعات در كشور و سنجش شاخص هاي سند توسعه فناوري اطلاعات است كه به تاييد وزارت ارتباطات رسيده و براي گرفتن موافقت معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري به اين معاونت ارسال شده كه پيش بيني مي كنيم به زودي موافقت نامه نهايي براي امضا و مبادله آماده شود.
وي با اشاره به چهار بعد ابعاد فني، مستندات و فرهنگ استفاده، نيروي انساني مربوطه و روش ها و ساختار سازماني براي توسعه فناوري اطلاعات گفت: براي اين چهار محور كه يكي از آنها دانش و فرهنگ استفاده از فناوري است پروژه گسترش فرهنگ به كارگيري فناوري اطلاعات را تعريف كرده ايم كه در اين پروژه سعي خواهد شد از روش هاي مختلف فناوري اطلاعات را در كشور گسترش دهيم.
وي با اشاره به اينكه در اين پروژه هدف گذاري از سنين پايين انجام شده گفت: كار مشتركي در اين پروژه با آموزش و پرورش شروع شده و در نظر داريم از مدارس ابتدايي كار را شروع كنيم و سعي خواهيم كرد با توسعه شبكه رشد آموزش و پرورش در تمامي مدارس كشور نحوه به كارگيري صحيح فناوري اطلاعات را در زندگي روزمره از همان سنين پايين آموزش دهيم.
مديرعامل شركت فناوري اطلاعات با اشاره به يكي ديگر از پروژه هاي نسبتا مهم در دست اجرا اين شركت كه احتمالا نزديك به 85 درصد از بودجه شركت فناوري اطلاعات را به خود اختصاص دهد گفت: پروژه توسعه فناوري اطلاعات در كشور از مهمترين پروژه هاي شركت فناوري اطلاعات است كه در اين پروژه به محورهاي دسترسي، نرم افزار و توسعه امنيت پرداخته خواهد شد.
وي تصريح كرد: در حوزه نرم افزاري بيشتر بر توسعه كاربردها توجه مي شود كه اگر بخواهيم در مورد توسعه امنيت اشاره كنيم مي توان از مركز امداد و نجات هماهنگي رايانه اي كه كار هماهنگي بين مراكز امنيت سرويس دهندگان را به عهده ميگيرد ياد كرد.
وي خاطرنشان كرد: براي اجراي اين پنج پروژه 257 ميليارد ريال در نظر گرفته شده است.
اساسنامه جديد شركت فناوري اطلاعات 15 اسفند ماه سال 86 با امضاي وزير ارتباطات به هيات دولت ارسال شد.هيات دولت نيز پس از وصول اساسنامه آن را در فروردين ماه امسال به كميسيون اجتماعي خود فرستاد و اين كميسيون هم اكنون در حال بررسي اساسنامه است.
مهديون، علت طولاني شدن بررسي اساسنامه جديد اين شركت را تعدد طرح هاي در دست بررسي كميسيون اجتماعي دولت برشمرد و گفت: با توجه به واگذاري شركت مخابرات ايران و منفك شدن شركت فناوري اطلاعات ايران از اين شركت در حال رايزني هستيم تا هر چه سريعتر اساسنامه جديد به تصويب هيات دولت برسد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن