تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
95 هزار برگ سهام عدالت درشهرستان اردبيل

اردبيل - خبرنگار آفرينش
فرماندار اردبيل گفت :درمراحل اول ،دوم ،سوم ،بيش از 95 هزار برگ سهام عدالت دراين شهرستان توزيع مي شود يوسف اكبري درجلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اردبيل با انتقاد از متوقف شدن پرداخت تسهيلات موجب بلاتكليفي متقاضيان گشته و بانك ها بايد وام هاي آن تعداد ازطرحهايي را كه قبلاتصويب و به مرحله عقد قرارداد رسيده پردا0خت نمايند .
وي با اشاره به آغاز طرح بزرگ جمع آوري اطلاعات اقتضادي خانوارها اين طرح را ابتكار دولت نهم براي ساماندهي و توزيع منطقي يارانه ها دانست و اعلام كرد كليه دستگاههاي مربوطه شهرستان موظف به همكاري جهت اجراي هرچه مطلوبتر اين طرح مي باشند

همكاري ويژه و ارزشمند مطبوعات و نيروي انتظامي در استان كردستان

كردستان-خبرنگار آفرينش
در نشستي كه با حضور سرهنگ جعفري جانشين فرماندهي و سرهنگ كاظمي نژاد با خبرنگاران استان برگزار شد . سرهنگ جعفري ضمن تبريك روز خبرنگار و همچنين روز جوان بيان داشتند كه جديت و فعاليت خبرنگاران كمك بزرگي براي نيروي انتظامي بوده و در سطح استان همكاري خوبي بين مطبوعات و نيروي انتظامي وجود دارد . و نقش خبرنگاران در در دفاع مقدس بسيار واضح و تاثيرگذاردانستند . و همچنين بيان داشتند كه استان كردستان با وجود مرزي بودنش از امنيت بهتري نسبت به ساير استانها برخوردار است . ايشان در بحث پليس راه به فعال نمودن 3 ايستگاه سيار سنندج - كاميارن در منطقه گاوشان ايستگاه سيار بانه به سقز در هوتو و ايستگاه سيار سنندج به ديواندره در منطقه بهارستان اشاره كردند و گفتند كه ايجاد يك ايستگاه سيار ديواندره به سقز در زرينه در دست اقدام است كه صد درصد ايجاد ايستگاه ها نتيجه خوبي دارد هم براي آسايش شهروندان و هم براي مسافران كه براي سفر به استان مي آيند و روز به روز شاهد كم شدن تلفات انساني باشيم . از ديگر اقدامات فعال كردن گشتهاي نامحسوس در كل مسيرها بوده و همچنين تشكيل ستادهايي براي برخورد با رانندگاني كه حركات مخاطره اميز دارند و در دستور كار است كه رانندگاني كه 3 تخلف در سال داسته باشند يك ماه گواهينامه انها ضبط شود و به مدت يك ماه حق رانندگي نداشته باشند . ايشان در ادامه افزودند كه 5 درصد از تصادفات فوتي كاهش يافته است و در مجموع كل تصادفات 8 درصد كاهش را داشته ايم . در مجموعه اگاهي در بحث اموال مسروقه به گونه اي عمل شده كه اموال مسروقه سريع به صاحب مال برگردانده شود . در چهار ماهه امسال در سطح استان 12 مورد طرح و رزمايش داشته ايم و نتيجه خوبي داشته كه 20 دستگاه انواع و 44 موتور مسروقه در سطح استان كشف و ضبط شده و 15 دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتور كه شماره هاي مخدوش داشته و 32 نفر از متهمان دستگير شده و تحويل قانون داده شده اند . در بحث مواد مخدر ايشان بيان داشتند كه مردم اصيل كردستان حساسيت ويژه اي به مواد مخدر دارند و ما نيز به طبعيت از نظرات مردم مبارزه و مقابله را چند برابر كرده ايم و تا امروز 44 مرحله رزمايش و طرح داشته ايم 4 باند عمده مواد مخدر را از بين برده ايم و در آخرين مورد 160 كيلوگرم مواد كشف شد 953 نفر دستگير شده اند و 128 درصد افزايش دستگيري داشته ايم و 33 نقطه را پاك سازي كرده ايم . و همچنين افزودند كه در سال 86 جمع كل كشفيات 122 كيلوگرم بوده و 206 كيلوگرم در چهار ماهه اول امسال كه در مجموع 68 درصد رشد كشفيات داشته ايم . در بحث مبارزه با قاچاق كالا در طول 4 ماهه اول امسال 9 مرحله رزمايش مبارزه با قاچاق به خصوص در شهرستانهاي تابعه بوده و 4 باند متلاشي شده اند . و در مورد قاچاق فروارده هاي نفتي اظهار داشتند كه كاهش چشم گيري داشته است .

خارج نمودن شيشه اي يك سانتي متري از
چشم تكنسين اورژانس 115 كاشان

كاشان - خبرنگار آفرينش
مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: در يك عمل جراحي در بيمارستان متيني كاشان، شيشه اي به ابعاد 2 در 10 در 8 ميليمتر از حدقه چشم يكي از نيروهاي اورژانس 115 كاشان خارج شد.
عليرضا كاشاني نژاد افزود: پنج سال پيش در يكي از ماموريتهاي اورژانس 115 مانومتر ( شيشه محتوي اكسيژن) منفجر شد و خرده هايي از آن به حدقه چشم تكنسيني كه بر بالين بيمار در حال انجام عمليات امداد بود، فرو رفت.
به گفته وي، آقاي جواد رضايي بلافاصله پس از اين حادثه مورد عمل جراحي قرار گرفت و دومين عمل جراحي بر روي چشم اين تكنسين، روز چهارشنبه توسط دكتر مهدي شاعري عضو هيات علمي گروه چشم پزشكي دانشگاه علوم پزشكي كاشان، به مدت نيم ساعت انجام شد.

طرح مراقبت فعال بيماري هاي زنبور عسل در آذربايجان غربي اجرا شد
اروميه- خبرنگار آفرينش
به منظور شناسايي بيماريهاي قرنطينه اي زنبور عسل با اجراي طرح مراقبت فعال بيماري هاي زنبور عسل از 446 زنبورستان منتخب آذربايجان غربي نمونه گيري شد.
مدير كل دامپزشكي آذربايجان غربي اعلام كرد:در اجراي اين طرح در مدت 15 روز از يك هزار و 33 كندو نمونه گيري و با رعايت زنجيره سرد در هنگام انتقال و نگهداري جهت انجام آزمايشات لازم به سازمان دامپزشكي كشور ارسال شد.
لازم به ذكر است :آذربايجان غربي با داشتن 446 هزار كندو و توليد سالانه 9500 تن عسل رتبه اول كشور را در توليد عسل به خود اختصاص داده است.

آيت ا لله يزدي:
خودداري ورزشكاران از رويارويي با صهيونيست ها افتخاري بزرگ است

قم-خبرنگار آفرينش
رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم عدم رويارويي ورزشكاران ايراني در برابر صهيونيستها را براي كشور، يك برجستگي و امتياز عنوان كرد.
آيت الله محمد يزدي در ديدار با رئيس فدراسيون تكواندو و تكواندوكاران اعزامي به مسابقات المپيك پكن، به جايگاه ورزش در اسلام اشاره كرد و ادامه داد: انواع ورزشهايي كه در سلامت جسم و جان و براي دفاع در برابر استعمارگران موثر است، در اسلام مورد توجه و تاكيد بوده و هست .
وي افزود: هرچند اسلام برخي از انواع ورزشها را شايسته نمي داند، اما تكواندو يكي از رموز مبارزاتي است كه براي مبارزه در جنگ و جهاد استفاده مي شود . رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به شرايط كنوني دنيا و اهميت كشورها به ورزش تصريح كرد: مسابقاتي كه با حضور ورزشكاران كشورهاي مختلف برگزار مي شود، در درجه اول جنبه بين المللي پيدا مي كند و در درجه دوم داراي نقش تبليغاتي گستردهاي براي كشورها دارد .وي با اشاره به عدم مقابله ورزشكاران ايراني با ورزشكاران رژيم صهيونيستي گفت: در شرايطي كه ايران با دنيا به ويژه در نحوه روابط با امريكا و اسراييل دارد، عدم رويارويي ورزشكاران ايراني در برابر صهيونيستها براي كشور ما يك برجستگي و امتياز به حساب مي آيد . آيت الله يزدي، نقش دعا و توسل به ائمه در پيروزي ورزشكاران را مورد توجه قرار داد و بيان داشت: بيشتر ورزشكاران كشورها به جنبه هاي معنوي دعا، توسل و نام بزرگان ما اعتقاد دارند و براي آنها اثبات شده است كه امدادهاي الهي در پيروزي آنها تاثير بسزايي دارد .
وي همچنين بر رعايت اخلاق اسلامي و نظم از سوي ورزشكاران كشورهاي اسلامي و به ويژه ورزشكاران كشورمان، هنگام حضور در عرصه هاي بين المللي تاكيد كرد .
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن