تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» در جشنواره‌ي فيلم شيكاگو


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: «تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» در جشنواره‌ي فيلم شيكاگو
اين فيلم كه اولين نمايش خود را در جشنواره‌ي فيلم فجر تهران داشت و مورد توجه قرار گرفت، اولين فيلم بلند بهنام بهزادي است و روايت « سيامك راننده ميني‌بوس است.
فيلم سينمايي «تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» به كارگرداني بهنام بهزادي به بخش مسابقه‌ي چهل و چهارمين جشنواره‌ي فيلم «شيكاگو» راه يافت.
اين فيلم كه اولين نمايش خود را در جشنواره‌ي فيلم فجر تهران داشت و مورد توجه قرار گرفت، اولين فيلم بلند بهنام بهزادي است و روايت « سيامك راننده ميني‌بوس است. او تصميم مي‌گيرد در يك فرصت چند روزه، كارهايي را كه هميشه حسرت‌شان را داشته انجام دهد و در روز تولدش از دنيا برود.»
طبق اعلام نسرين ميرشب مدير پخش بين‌المللي اين فيلم؛ جشنواره‌ي فيلم شيكاگو كه پر سابقه‌ترين جشنواره در آمريكا است از 16 تا 29 اكتبر ـ 25 مهر ماه تا 8 آبان ماه سال جاري در شهر شيكاگو برگزار مي‌شود.
«تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» به تهيه‌كنندگي بهروز هاشميان است و با مشاركت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي و بهنام بهزادي تهيه شده است.
پخش بين‌المللي اين فيلم برعهده‌ي شركت فرانسوي دريم‌ لب به مديريت نسرين ميرشب است.
«تنها دوبار زندگي مي‌كنيم» كه توسط بايرام فضلي فيلمبرداري شده و موسيقي آن را حسين عليزاده نواخته است كه در آن عليرضا آقاخاني، عبادالله كريمي، رايا نصيري، نگار جواهريان،رامين راستاد به ايفاي نقش مي‌پردازند.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن