تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهتاب كرامتي در آستانه سال نو پيام داد- 21 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ایراسان- مهتاب كرامتي سفير حسن نيت يونيسف ايران در آستانه سال نو و نوروز 1390 پيام داد.
در متن پيام اين بازيگر سينماي ايران آمده است:
«تهران اسفند 1389- در اين روزها که کم کم به استقبال سال نو و نوروز مي‌رويم، مايلم سال جديد را به تک تک مردم ايران زمين به خصوص کودکان و خانواده‌هايشان تبريک بگويم.



[تصویر: Multimedia%5Cpics%5C1385%5C7%5CArt%5C169.jpg]


نوروز يعني روز از نو، يعني زماني که طبيعت از نو آغاز مي‌شود و ما نيز آغازي دوباره خواهيم داشت. بياييد از اکنون که براي قول و قرارهاي سال نو خود و تغييراتي که همواره در ذهن داشته‌ايم، نقشه مي‌کشيم، آنها را به کودکان اختصاص دهيم و جامعه و محيط اطراف خود رابه مکاني بهتر براي کودکان تبديل کنيم.
بياييد در سال جديد قول دهيم جايي بسازيم که کودکان در آن بتوانند آزادانه بازي کنند و لذت ببرند بدون اينکه نگران کسب درآمد براي خانواده و يا به دنبال سرپناهي در سرما باشند، جايي عاري از تصادفات و سوانح که کودکان بتوانند در آن سالم و ايمن بزرگ شوند، بياييد جايي بسازيم که در آن کودکان توسط همان کساني که قرار است حامي آنها باشند، کتک نخورند و يا مورد بي مهري واقع نشوند، جايي که کودکان را در تصميم گيريهايي که در زندگي‌شان تاثير مي گذارد، مشارکت مي‌دهند و نظرشان را مي‌پرسند، بياييد جايي بسازيم که همه کودکان چه آنها که در شرايطي مرفه و چه آنها که در شرايطي غيربرخوردار زندگي مي‌کنند، به يک اندازه و به طور برابر به آموزش و مدرسه دسترسي داشته باشند، جايي که کودکان به دانش و مهارتهاي لازم زندگي براي مراقبت در برابر رفتارهاي پرخطر دسترسي داشته باشند.
چنين جايي دور از دسترس نيست، اگر و تنها اگر تک تک ما به مسووليت خود در قبال کودکان سرزمين مان متعهد بمانيم و گامي هر چند کوچک برداريم تا با احقاق حقوق کودکان، آنها را به دستيابي به آرزوهايشان نزديک تر کنيم.
بياييد امسال آماده شويم تا اين شهر آرزوهايي را که براي کودکان ترسيم کرده‌ايم، به واقعيت تبديل کنيم و البته فراموش نکنيم که در کنار آنها از تک تک لحظات تعطيلات سال نو لذت ببريم.
سال نو و نوروز مبارک»






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن