تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادغام نيروي زميني و بسيج زير نظر يك فرماندهي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ادغام نيروي زميني و بسيج زير نظر يك فرماندهي
فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور گفت: از خودگذشتگي و خدمت به انقلاب معناي واقعي پاسداري است و ما بايد اين موضوع را در بين نيروها و پاسداران نهادينه تر كنيم.

به گزارش ايسنا‍، به نقل از سپاه‌نيوز حجت الاسلام طائب طي سخناني در همايشي كه به منظور توجيه تخصصي طرح تعالي سپاه در سپاه فجر استان فارس در شيراز برگزار شد، در جمع فرماندهان و مسوولان رده‌هاي مختلف سپاه پاسداران فجر استان افزود: با اجراي طرح تعالي فرماندهي واحد در استان‌ها، كل توان سپاه در استان يكپارچه و منسجم خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه " در تحول جديد، نيروي مقاومت بسيج پشتيباني بهتري خواهد شد" گفت: با ايجاد هم‌افزايي در توان نيروي زميني سپاه و نيروي مقاومت بسيج، اين دو مجموعه در استان‌هاي كشور زير نظر يك فرمانده واحد قرار گرفته است.

وي با اشاره به اجراي اين طرح در سپاه فجر استان فارس گفت: با تحقق اين موضوع هم توان بسيج در استان افزايش يافته است و هم توان دفاعي پاسداران در نيروي زميني بيشتر شده است. هدف از برگزاري اين همايش‌هاي اين است كه بسيجيان و پاسداران با حضور در يك فضاي صميمي در جهت افزايش روحيه معنويت و خداپرستي در خود اقدام كنند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج با بيان اين‌كه " نخستين گام، ايجاد قدرت بازدارندگي است" گفت: براي اين منظور نيروها بايد متكي به قدرت الهي باشند و اين، نخستين شرط تحقق ارتقاء سطح توان دفاعي در برابر انواع تهديدات است.

وي فراهم كردن زمينه مناسب براي افزايش قدرت دفاعي در برابر انواع تهديدات و مقابله با تهديدات فرهنگي را از جمله وظايف سپاه برشمرد و گفت: در اين زمينه در سپاه فجر استان اقدامات خوبي انجام شده است.

وي در حاشيه همايش توجيهي طرح تعالي سپاه در شيراز افزود: بايد تلاش كنيم با افزايش كيفيت در برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان بسيج زمينه حضور گسترده همه اقشار بويژه جوانان را فراهم سازيم.

طائب ويژگي مهم برنامه‌هاي امسال را توجه به ارتقاء سطح معنويت، دانش‌افزايي و مهارت در بين بسيجيان بيان كرد و گفت: يكي از مهمترين رويكرد برنامه‌هاي تابستان امسال محروميت‌زدايي و خدمت‌رساني به مردم به ويژه روستاييان است.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن