تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل راه آهن هرمزگان خبر داد: پايان مطالعات اوليه پروژه برقي كردن خط بندرعباس ـ بافق امضاي قراردادهاي اجرايي شدن اين پروژه با چند شركت ايراني و خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل راه آهن هرمزگان خبر داد: پايان مطالعات اوليه پروژه برقي كردن خط بندرعباس ـ بافق امضاي قراردادهاي اجرايي شدن اين پروژه با چند شركت ايراني و خارجي


خبرگزاري دانشجويان ايران - بندرعباس
سرويس: راه و ساختمان

مدير كل راه آهن هرمزگان از پايان مطالعات اوليه پروژه برقي كردن بندرعباس ـ بافق خبر داد و گفت: قراردادهاي اجرايي شدن اين پروژه با چند شركت ايراني و خارجي به امضا رسيده است.

علي اميني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: راه‌آهن هرمزگان حدفاصل بافق ـ بندرعباس و بندر شهيد رجايي به طول 613 كيلومتر نيمي از محور تهران ـ بندرعباس را تحت پوشش خود قرار داده و ساختار كلي محور به صورت دو خطه طراحي شده است كه به علت اضطراري و مهم بودن زمان و شرايط جنگي اجبارا محور به صورت يك خطه ريل گذاري شد.

اميني با اشاره به طرح‌هاي در دست اجرا بيان كرد: از سال 84 طي چند فاز، پروژه دو خطه كردن حد فاصل بافق ـ سيرجان به طول 254 كيلومتر ريل گذاري و آخرين فاز آن حد فاصل ايستگاه خاتون آباد ـ سيرجان 61 كيلومتر در ايام دهه فجر سال 86 افتتاح و بهره برداري شد و در هفته دولت بلاك‌هاي حدفاصل سيرجان گل گهر به طول 53 كيلومتر افتتاح و راه اندازي خواهد شد.

وي افزود: بلاك‌هاي مسير گل گهر ـ كهه به طول 75 كيلومتر عمليات ريل گذاري خط دوم در حال اتمام است و هشت كيلومتر ديگر از آن باقي است كه پس از عمليات بالاست ريزي و تنظيمات خطي كه در حالا انجام است به بهره برداري خواهد رسيد ونيز در هفته دولت ريل گذاري خط دوم مسير كهه به بندرعباس كه آغاز ريل گذاري در استان محسوب مي شود افتتاح خواهد شد كه با بهره برداري از آن 40 ميليون تن كيلومتر به ظرفيت شبكه ريلي كشور افزوده خواهد شد.

اميني اذعان كرد : با احتساب ريل گذاري انجام شده تا كهه 60 درصد از ريل گذاري خط دوم محور بافق ـ بندرعباس به پايان رسيده و با فراهم شدن ريل مورد نياز تا يك سال آينده پروژه بندرعباس ـ بافق به طور كامل دوخطه شده و به بهره برداري خواهد رسيد كه 40 درصد به ظرفيت ناوگان حمل ونقل مسافري افزوده خواهد شد و حدود 100 درصد نيز به ظرفيت ناوگان حمل و نقل بار افزوده خواهد شد.

وي با اشاره به پروژه‌هاي آتي راه آهن جمهوري اسلامي ايران افزود: پروژه برقي كردن محورها و خريد لوكوموتيوهاي برقي محور بندرعباس ـ بافق مطالعه اوليه آن انجام شده و قرار دادهايي با چند شركت داخلي و خارجي به امضا رسيده است.

اميني خاطرنشان كرد: مسافر جابه جا شده طي چهار ماهه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد سالن در بخش مسافري چهار درصد، با رقم شش هزار و 614 دستگاه و تعداد مسافر يك درصد و با رقم 341 هزار و360 نفر روند رو به رشدي نشان مي دهد.

وي بيان كرد: راه‌آهن هرمزگان در زمينه بارگيري و تخليه داخلي و ترانزيت در چهار ماهه ابتداي سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تناژ 18 درصد و از نظر تعداد واگن 15 درصد افزايش داشته است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن