تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806620661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم فوتبال سپاهان:بايد در نيمه اول كار استقلال را تمام مي كرديم / شرايط سختي را پشت سرگذاشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرمربي تيم فوتبال سپاهان:بايد در نيمه اول كار استقلال را تمام مي كرديم / شرايط سختي را پشت سرگذاشتيم
انگين فيرات مدعي شد اگر تيم فوتبال سپاهان در نيمه اول گل دوم را هم وارد دروازه استقلال مي كرد، مي توانست در پايان با برتري زمين مسابقه را ترك كند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوي يك بريك تيمش مقابل استقلال تهران با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس مجموعه ورزشي آزادي تهران افزود: پيش از اينكه بخواهم در خصوص بازي نكاتي را بيان كنم، تمايل دارم يكسري اطلاعات از تيم سپاهان را در اختيار شما (خبرنگاران) بگذارم. در ايران چون تيم هاي پرسپوليس و استقلال بيشترين طرفدار را دارند، روزنامه ها توجه زيادي به آنها از خود نشان مي دهند. اين امر طبيعي است و در تمام دنيا به چشم مي خورد. به همين خاطر برخورد لازم دانستم تا در مورد روند آماده سازي و شرايط تيم سپاهان مطالبي را بيان كنم.

وي ادامه داد: تاكنون يكي از سخت ترين دوره هاي كاري خود را در تيم سپاهان گذرانده ام. در وهله اول سپاهان بايد در شرايطي كار خود را آغاز مي كرد كه پنج بازيكن در اردوي تيم ملي داشت. اين بازيكنان از ابتداي دوره آماده سازي با ما نبودند و نتوانستند آنطور كه بايد و شايد كنار تيم تمرين كنند. علاوه بر اين، پنج بازيكن هم در اردوي تيم جوانان داشتيم كه به جهت تداخل در زمان اردوي آماده سازي اين تيم ناچار شديم از همراهي آنها با تيم سپاهان در اردوي همدان چشم پوشي كنيم. اين بازيكنان در حال حاضر هم در اردوي تيم جوانان هستند و نمي توانستيم از وجودشان در بازي با استقلال استفاده كنيم.

انگين فيرات ادامه داد: پس از بازي با پاس همدان نيز 3 بازيكن تيم ما به اردوي تيم ملي براي بازيهاي غرب آسيا دعوت شدند و تا 48 ساعت قبل از بازي آنها را به همراه نداشتيم. علاوه بر اين پنج بازيكن تيم سپاهان نيز آسيب ديده بودند و كادر بازيكنان ما اتوماتيك وار براي بازي مقابل استقلال تشكيل شد. آماده شدن تيم سپاهان براي بازي مقابل استقلال براي من يك اتفاق غافلگير كننده بود.

وي با اشاره به اينكه بازي سپاهان مقابل استقلال تهران فراتر از سطح فوتبال ايران بوده است، افزود: سطح كيفي بازي دو تيم استقلال و سپاهان بسيار بالا بود. دو تيم سرعتي و جنگنده ظاهر شدند و به خوبي جنگيدند و تماشاگران از نمايش آنها به خوبي لذت بردند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به روش بازي تيم فوتبال استقلال گفت: تيم استقلال يكي از معدود تيم هايي است كه با 3 دفاع بازي مي كند. براي عبور از سد دفاعي اين تيم بايد از دو مهاجم در طرفين تك مهاجم اصلي تيم استفاده مي كرديم. در نيمه اول توانستيم نمايش خوبي مقابل استقلال داشته باشيم و حتي به گل برتري دست يابيم. چند شانس مسلم گلزني نيز به دست آورديم كه با بدشانسي از دست داديم . شايد اگر مي توانستيم گل دوم را هم وارد دروازه استقلال كنيم برتري در پايان از آن سپاهان مي شد.

انگين فيرات خاطرنشان كرد: متاسفانه در نيمه دوم ورق به سود استقلال برگشت و اين تيم بهتر از تيم ما بازي كرد. فكر مي كنم مهمترين عامل در افت تيم سپاهان خستگي بازيكنان به ويژه بازيكنان ملي پوش ما كه در هفت روز گذشته چهار بازي سنگين را پشت سرگذاشته بودند. در اين بازي ما بنگر را خسته و آسيب ديده در اختيار داشتيم و با تزريق چهار آمپول او را آماده حضور در ميدان كرديم. او در ادامه در فشار زياد مسابقه نتوانست ادامه دهد و جاي خود را به عزيززاده داد.

وي تشويق هواداران تيم فوتبال استقلال را در برتري نيمه دوم اين تيم تاثيرگذار خواند و در خصوص عملكرد داور اين بازي گفت: زياد تمايل ندارم در مورد داوري اظهارنظر كنم. زماني هم كه بازي تمام شد، با اين فكر كه بازي جوانمردانه به اتمام رسيده است با داور دست دادم و به او خسته نباشيد گفتم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان كه حضور بازيكنانش در اردوي تيم ملي را در ناكامي اين تيم تاثيرگذار خوانده بود در پاسخ به اين سئوال كه "با شرايط راضي به همراهي بازيكنان خود با اين تيم هستيد؟"، گفت: تيم سپاهان و كادر مربيانش بسيار خوشحالند از اينكه بازيكنان شان به اردوي تيم ملي ملحق مي شوند. از ديد ما مهمترين تيم در ايران تيم ملي است كه متشكل از همه تيم هاست. ما بدون شك حمايتي كامل از تيم ملي خواهيم داشت و هيچ ناراحتي از بابت حضور بازيكنان خود در اردوي تيم ملي نداريم.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن