تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه ولادت با سعادت امام زمان(عج) مردم آبادان و خرمشهر براي برگزاري جشن و شادي آماده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در آستانه ولادت با سعادت امام زمان(عج) مردم آبادان و خرمشهر براي برگزاري جشن و شادي آماده شدند
خبرگزاري فارس: مردم ولايتمدار آبادان و خرمشهر براي برگزاري آيين جشن ميلاد امام زمان(عج) آماده شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان، در آستانه ولادت با سعادت امام زمان(عج) مردم شهرهاي آبادان و خرمشهر با آذين‌بندي كوچه‌ها، خيابان‌ها، بازارها و برافراشتن پرچم بر سر در خانه‌ها و مغازه‌ها به استقبال نيمه شعبان رفتند.
شيفتگان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) از چند روز قبل با شركت در مراسم‌هاي مختلفي كه به همين مناسبت در مسجدها و حسينيه‌ها برگزار مي‌شود، اعتقاد و ارادت قلبي و خالصانه خود را به امام عصر و ائمه اطهار(ع) ابراز داشتند.
در آبادان مردم و به‌ ويژه جوانان آبادان به طور خودجوش علاوه بر چراغاني خيابان‌ها و مغازه‌هاي خود از يك هفته پيش تا كنون در جشن‌هاي مهدويت شركت كرده‌اند.
منتظران مهدي(عج) در آبادان با برگزاري آيين‌هاي ويژه در نقاط مختلف شهر و برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و پذيرايي از مردم به استقبال اين روز بزرگ رفتند.
همچنين جشن‌ها و مولودي‌هاي زيادي براي روز ولادت منجي عالم بشريت در اين شهر تدارك ديده شده است.
در خرمشهر، حدود يك هفته قبل مراسم جشن و سرور در مكان‌هاي مختلف در حال برگزاري است و ميدان‌هاي اصلي شهر پر از پارچه نوشته‌هايي است كه در آنها نهادها و تشكل‌هاي مختلف ضمن تبريك اين روز، مردم را براي شركت در مراسم و جشن‌هاي اين مناسبت دعوت كردند.
ستاد نماز جمعه خرمشهر نيز اعلام كرد، مراسم جشن باشكوهي در روز ميلاد امام زمان(عج) و در بيت امام جمعه خرمشهر با حضور مداحان، قاريان و آحاد مردم برپا مي‌شود.
مشتاقان ظهورش فضاي اين دو شهر را مانند ديگر نقاط كشور معطر به نام و ياد موعود منتظر خويش كرده‌اند.
انتهاي پيام:/ص
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن