تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش اعترافات هاله اسفندياري از شبکه یک سیما


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پخش اعترافات هاله اسفندياري از شبکه یک سیما وی که دارای تابعیت مضاعف ایرانی - آمریکایی است در این برنامه با پوشش اسلامی حضور دارد. اعترافات جهانبگلو و تاجبخش نیز در این برنامه پخش خواهد شد. عصرایران- اعترافات هاله اسفندیاری، رامین جهانبگلو و کیان تاجبخش   که طی ماه های گذشته به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تلاش برای "براندازی نرم" بازداشت شده بودند، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش عصرایران (asriran.com)، این اعترافات در قالب برنامه تلویزیونی"به اسم دموکراسی" در ساعت 21 و 45 دقیقه روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه جاري پخش می شود. هاله اسفندیاری که دارای تابعیت مضاعف ایرانی - آمریکایی است در این برنامه با پوشش اسلامی حضور دارد .  وزارت اطلاعات سه شنبه اول خرداد ماه سال جاري در بيانيه اي ضمن تاييد بازداشت هاله اسفندياري در تهران وي را به توطئه برپايي انقلاب مخملي متهم کرد.

كيان تاجبخش نيز متهم است که به عنوان نماينده بنياد آمريكايي سوروس فعاليت مي كرد .وی در اوايل سال جاري بازداشت شد.رامين جهانبگلو سرپرست وقت گروه انديشه معاصر دفتر پژوهشهای فرهنگی ايران نيز اوائل ارديبهشت سال گذشته در تهران بازداشت شد.

دو ماه پس از بازداشت جهانبگلو، وزير اطلاعات گفت که وی از طرف آمريکا مأموريت داشته که در ايران" انقلاب مخملی و نرم" را اجرا كند.مقامات امنيتی ايران پيش از اين گفته بودند كه جهانبگلو به جرم خود اعتراف کرده، از "اشتباه" خود پوزش خواسته و حاضر است اعترافاتش از تلويزيون پخش شود. جهانبگلو پس از چهار ماه بازداشت در زندان اوين، آزاد شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن