تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815192985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وقتي بن همام گم شد!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: وقتي "بن همام" گم شد!
تيم كشورمان در مسابقات غرب آسيا به قهرماني رسيد تا علي دايي اولين جام خود در قامت سرمربي تيم ملي را بدست آورد. ديدار روز گذشته تيم ملي در برابر اردن حواشي زيادي داشت كه به برخي از آنها اشاره مي كنيم.


سرويس ورزشي برنا

* اگر بگوئيم برنده اصلي مسابقات غرب آسيا شركت ال جي بود بيراه نگفته ايم زيرا در جريان مسابقه و بويژه پس از پايان بازي و در حين برگزاري مراسم جشن قهرماني، از سفير كره جنوبي گرفته تا كارمندان شركت ال جي در ايران، جملگي در كنار زمين و مقابل دوربين ها حاضر شدند و به تبليغ براي شركت خود پرداختند.

* ديگر به جشن هاي قهرماني در ايران عادت كرده ايم و اگر بگوئيم چنين جشن هاي "كميكي" با فوتبال ما عجين شده اند، سخني به گزاف نگفته ايم. در مراسم روز گذشته هم مثل ديگر مراسم جشن قهرماني در كشورمان انواع و اقسام حركات خارق العاده را ديديم؛ از حضور افراد غيرمسئول در كنار ملي پوشان تا گم شدن "بن همام" در شلوغي روي سن. اما جالب ترين قسمت مراسم آنجايي بود كه سرپرست تيم ملي به همراه مربي دروازه بانها و آناليزور تيم ملي دست روي شانه هاي يكديگر انداخته و به ابزار احساسات پرداختند، طوريكه انگار جام جهاني را فتح كرده اند.

* درگيري و داد و فرياد دو نفر از مسئولان برگزاري مسابقات نيز چاشني مراسم شده بود. يكي از آقايان مي گفت مصاحبه ها با مربيان و بازيكنان مي بايست در اتاق كنفرانس انجام شود و ديگري اصرارداشت كه همان وسط زمين خبرنگاران مصاحبه هاي مورد نظر خود را انجام دهند.

* ورود به اتاق كنفرانس ورزشگاه آزادي مساوي است با حذف كيلوهاي اضافي بدن!

خاموش بودن كولرهاي گازي و حتي نبودن يك پنكه براي خنك كردن هواي اتاق موجب شده بود كه اتاق كنفرانس ورزشگاه آزادي به سونا خشك تبديل شود. يكي از خبرنگاران مي گفت: فقط مقداري "اوكاليپتوس" كم داريم تا سونا خشك ورزشگاه آزادي كامل شود!

* ...و اما شگفت انگيز ترين قسمت اين داستان آنجايي بود كه جام قهرماني بر دستان ليدرها و سربازها قرار گرفت و آنها نيز دقايقي ضمن بوسه زدن بر جام و انداختن عكس يادگاري با آن از اين مراسم پر شور (!) بي نصيب نماندند!
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن