تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درآستان نيمه شعبان همايش بزرگ پياده روي ‪ ۲۰۰‬هزار نفري در كرمانشاه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درآستان نيمه شعبان همايش بزرگ پياده روي ‪ ۲۰۰‬هزار نفري در كرمانشاه برگزار شد
ورزش. همگاني. پياده روي. كرمانشاه
كرمانشاه -همايش بزرگ پياده روي ‪ ۲۰۰‬هزار نفري خانوادگي روز جمعه بيست و پنجم مردادماه در آستانه نيمه شعبان ميلاد منجي عالم بشريت در كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين همايش بزرگ هزاران خانواده كرمانشاهي از پير و جوان مسير ‪ ۱۰‬كيلومتري بوستان شاهد تا بوستان شرقي تاق بستان را طي كردند.

اين همايش توسط تربيت بدني استان كرمانشاه با همكاري استانداري و مجتمع نورد فولاد برگزار شد و به ‪ ۱۵۰‬نفر از شركت‌كنندگان به قيد قرعه جوايز حج عمره ، سكه و يكصد دستگاه دوچرخه اهدا شد.

نيروهاي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي با برقراري ايستگاه‌هاي صلواتي در مسير راه پيمايي با شربت از مردم شركت‌كننده در همايش پذيرايي كردند.

استاندار كرمانشاه كه به همراه جمعي از مديران استان در اين راهپيمايي شركت كرده بود، به خبرنگار ايرنا گفت : حضور اين تعداد مردم در اين پياده روي كم سابقه است و اين امر نشان از روحيه شاد و اميدبخش مردم كرمانشاه مي دهد.

مجيد غفوري افزود: حدود يك سوم جمعيت ‪ ۹۰۰‬هزار نفري شهر كرمانشاه در اين راهپيمايي شركت كرده بود و اين مسئله موجب شد تا انشاالله در برنامه -هاي بعدي تمهيدات بيشتري براي بهره مندي هر چه بيشتر فرهنگي و ورزشي مردم انديشيده شود .
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن