تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804639495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس خنده بر لب به انزلى رفت فردا ، استقلال كم و كسرى ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پرسپوليس خنده بر لب به انزلى رفت فردا ، استقلال كم و كسرى ندارد
برخلاف روز دوم كه چهار تيم سپاهان اصفهان، پيام خراسان، فولاد خوزستان و سايپا كرج نتوانستند به ميدان بروند و حضور بيش از دو بازيكن سپاهان و سايپا در تيم ملى، دو بازى از روز دوم ليگ برتر را به تأخير انداخت، فردا جام هشتم، پر و پيمان است و همه تيم هاى ليگ برترى با يكديگر پيكار مى كنند.
ابتدا پرسپوليس در انزلى به ميدان مى رود، تيمى كه با دو پيروزى پى در پى، فقط به دليل تفاضل گل (۳+) در جدول رده بندى، پشت سر برق شيراز قرار گرفته است (۴+) كه هفته پيش دمار از روزگار استقلال اهواز درآورد و اين تيم را با ۴ گل بدرقه كرد. حالا پرسپوليس به جايى رفته است كه بيش از همه احتمالاً بايد با باران و زمين لغزنده مبارزه كند وگرنه ملوان با دو باخت پى درپى و تغييرات زيادى كه در دو بازى اول فصل داشته، عيان كرده است كه هنوز تركيب اصلى اش را نمى شناسد و بازيكنان جديد نتوانسته اند جاى قديمى ها را پر كنند.
بخت بلند پرسپوليسى ها
احمدزاده اگر نتواند هر چه زودتر به تركيب اصلى برسد و ياران خارجى اش، «ياسيچ»، «استانيچ» و «فيليپه» را با ديگران هماهنگ كند ناچار به تحمل شكست هاى ديگرى است. پرسپوليس شايد از اين شانس برخوردار باشد كه با دست پر از سفر بازگردد و مشكلى از بابت صدرنشينى نداشته باشد. استقلال، رقيب هميشگى پرسپوليس، فردا شب، در زير نور چراغ هاى آزادى ميزبان سپاهان است. تيمى كه هنوز به خود نيامده و با مربى جديد و بازيكنان جديد كاملاً به دوران شكوه خود نرسيده اما هر چه باشد بدليل استراحت در هفته دوم اين فرصت را به «فيرات» مربى جديدش داده است تا بهترين تركيب ممكن را جلو استقلال قرار دهد. قلعه نويى سرمربى استقلال كه از بد روزگار طالبلو و كاظمى را در اختيار نداشت و با تغييراتى در آرايش تيم، بدون جبارى و اكبرى به ميدان تيم گيلانى پگاه رفت و از نبود روانخواه مصدوم هم تنى رنجور پيدا كرد. با همين تغييرات بود كه تسليم تيم گيلانى شد تا نخستين باخت را از اين همه تغييرات سهوى و اجبارى در روز دوم تحمل كند. بايد ديد استقلال كه فردا، بجز روانخواه، همه نيروهايش را در اختيار دارد از ميزبانى خود چگونه بهره بردارى مى كند، مى شود انتظار داشت كه فردا تماشاگران شاهد بازى خوب و ديدنى خواهند بود.
برق شيراز كه هفته پيش با مربى بومى اش در حافظيه كولاك كرد اين هفته در ورزشگاه يادگار قم چه مى كند. آيا مى تواند صبا باترى را كه هنوز به خود نيامده به زانو درآورد و صدرنشين بماند. آنچه تا به حال از صبا باترى قم ديده شده بسى تغيير و دگرگونى در دو روز آغاز فصل است كه نشان مى دهد فيروز كريمى براى شناخت بازيكنان و تركيب اصلى اش تن به آن داده است وگرنه تيمى كه فصل پيش تا مكان سوم پيش رفته است نبايد به يك گل زده و ۲ گل خورده و كسب يك امتياز به روز سوم رسيده باشد. برقى ها به لطف تركيبى شناخته شده و ثابت تا به حال ۶ امتياز ۵ گل زده و يك گل خورده داشته اند.
هماهنگى
ذوب آهن سومين تيم صدرنشين و ۶ امتيازى كه مثل برق از مربى خوشفكرى چون مهدى زاده سود مى برد و مثل تيم شيرازى در هر دو بازى نسبتاً تركيبى دست نخورده و هماهنگ روانه ميدان كرده است امروز در خانه خود، فولادشهر، ميزبان پگاه است. كار سخت ذوب آهن اين است كه پگاه را يك مربى انديشمند با قدرت آناليز بالا (ذوالفقار نسب) رهبرى مى كند كه تيمى پرتلاش، دونده و جنگجو كه هفته پيش استقلال تهران را از پاى درآورد در اختيار دارد، يقين بايد كرد كه اين بازى هم در فولادشهر، ديدنى خواهد بود.
پاس همدان كه هنوز خودى نشان نداده است و با از دست دادن يدالله اكبرى، فرمانده واقعى ميدانش، هنوز جانشين صددرصد شايسته اى ندارد و از بخت بدش در آغاز فصل ناچار به ملاقات دو تيم سپاهان و پرسپوليس بود كه در جام هفتم، مدام صدر جدول را نشانه گرفته بودند، اين هفته در ورزشگاه قدس همدان با ابومسلم روبه رو مى شود، تيمى كه هفته پيش به لطف درهم ريختگى هاى حريف قمى و گل شهركى سه امتياز گرفت تا از ته جدول رهايى يابد، پاسى ها بايد براى اعاده حيثيت از اين بازى سربلند بيرون آيند تا دوباره بين تماشاگران همدانى اعتماد آنها را جلب كنند.
از قعرنشينان جدول، سايپا و پيام مشهد، هر دو با يك باخت از يك بازى هنوز انتظارها برآورده نشده است. پيام با خداداد عزيزى اين هفته ميزبان تيم پرسابقه فولاد خوزستان است كه با بدنه سپاهان نوين حرف هاى گفتنى زيادى دارد، به خصوص كه مجيد جلالى براى فولاد و فوتبال اهواز خواب هايى ديده و رؤياهايى در سر دارد، اما سايپا كه در كرج ميزبان پيكان است هنوز از توانايى هاى ليت بارسكى بى بهره است، اگر چه شكست روز اول از پرسپوليس (۰-1) برايش چندان دردناك نبوده است، سايپا و مدافع عنوان قهرمانى جام ششم بايد پس از ۱۲ روز استراحت با ليت بارسكى، كسب اعتبار كند. آيا مى تواند
رفت و آمد هاى تنش زا
ديدارهايى كه فردا در اهواز و شيراز هم انجام مى شود، ديدنى خواهد بود. راه آهن كه با يك برد و يك باخت قدرت نمايى كرده است در اهواز با تيمى روبه رو مى شود كه هنوز در پى استخدام يك مربى خارجى است و مربيان ايرانى اش را به ترديد و تزلزل وادار كرده است. استقلالى ها كه هنوز دچار تنش هاى رفت و آمد مربيان اند و احتمالاً دخالت مالكان خصوصى آرامش را از اين تيم دور كرده است، حالا با سليقه هاى متفاوت و دگرگونى تيمى بيشتر لطمه خورده اند ولى در شيراز نبرد پيروانى، مربى پرتلاش مقاومت و پرويز مظلومى جوان تر و آزمايش پس داده ديدنى است و فردا در ساعت ۱۷:30 مس با يك برد و يك باخت و مقاومت با يك مساوى و يك باخت در دو سوى مستطيل سبز ورزشگاه حافظيه صف مى كشند.
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن