تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم كاراته جوانان ايران روز دوم شهريور ماه به مالزي مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم كاراته جوانان ايران روز دوم شهريور ماه به مالزي مي‌رود
ورزش. ورزشهاي رزمي . كاراته
مربي تيم كاراته جوانان ايران گفت : تيم كاراته جوانان ايران براي شركت در مسابقات كاراته قهرماني جوانان آسيا ، روز دوم شهريور ماه به مالزي خواهد رفت.

مجيد عبدالحسيني روز جمعه ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود : در همين راستا ، آخرين مرحله اردوي آمادگي را روز ‪ ۳۰‬مرداد ماه در سالن كاراته مجموعه ورزشي آزادي تهران تشكيل مي‌دهيم.

وي افزود : كاراته كاها از اردوي نخست كه ارديبهشت ماه آغاز شد ، به طور مستمر در اردو بسر مي‌برند و اين در حالي است كه تنها در زمان برگزاري امتحانات پايان سال مدارس ، اين اردو به حالت نيمه تعطيل درآمد.

وي ادامه داد : در طول اين مدت ، عليرضا سليماني سرمربي تيم ملي كاراته ايران ، جوانان كاراته كا را براي شركت در اين مسابقات آماده كرده و اميدواريم تا در مالزي نتيجه خوبي كسب كنيم.

وي ادامه داد : كاراته ايران در آسيا و جهان ، صاحب عنوان و اعتبار است و ما براي دفاع از اين عنوان به مالزي مي‌رويم.

وي در خصوص رقباي ديرينه كاراته ايران در قاره آسيا نيز گفت : در آسيا تنها كاراته كاهاي ژاپن به عنوان رقيب سنتي مي‌توانند با كاراته كاهاي ايراني مقابله كنند ، هر چند ساير كشورهاي آسيايي نيز مدتهاست كه بر روي اين ورزش سرمايه‌گذاري زيادي كرده اند.

وي در اين‌باره به سرمايه‌گذاري كشورهاي كره جنوبي و مالزي و كشورهاي حوزه خليج فارس اشاره كرد و ادامه داد : خوشبختانه كاراته ايران هنوز هم با كاراته اين كشورها فاصله دارد اما نبايد از روند رو به رشد كاراته اين كشورها غافل شد.

خاطرنشان مي‌شود ، تيم كاراته جوانان ايران در مسابقه‌هاي كاراته قهرماني جوانان آسيا با تركيب كامل شركت خواهد كرد.

براين اساس ، در وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم محمد قاسمي ، در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم مجتبي شكوهي ، در وزن ‪ ۶۵‬كيلوگرم مرتضي شفاهي، در وزن ‪ ۷۰‬كيلوگرم بهمن عسگري ، در وزن ‪ ۷۵‬كيلوگرم علي خامه چي و در وزن به اضافه ‪ ۷۵‬كيلوگرم سامان حيدري براي ايران در اين مسابقه‌ها به ميدان مي‌روند.

تيم كاراته جوانان ايران در دوره پيش مسابقه‌هاي قهرماني جوانان آسيا كه در سنگاپور برگزار شد ، به عنوان دومي دست يافته بود.
 جمعه 25 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن