تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813216883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایجاد شرکت مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه/ تاسیس شعبه بانک ترکیه در �


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز افزود: در مذاکره با رئیس جمهور ترکیه مشکل حمل و نقل ترکیبی به عنوان یکی از موانع توسعه مناسبات اقتصادی آذربایجان شرقی و ترکیه مطرح شد که آقای گل با ایجاد شرکت حمل و نقل ترکیبی متشکل از حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی بین آذربایجان شرقی و ترکیه موافقت کرد.
وی همچنین گفت: در این مذاکره موضوع همکاری در زمینه حمل و نقل و ترانزیت بین المللی مطرح شد و بر اساس توافقات اولیه مقرر شد افزایش سفرهای ریلی و هوایی بین آذربایجان شرقی و ترکیه پیگیری و عملی شود.
استاندار آذربایجان شرقی به اخذ مجوز پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی آتا اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه این فرصت برای شرکت هواپیمایی استان فراهم شده بود ولی امکان بهره مندی از فرودگاه آتاتورک استانبول برای این شرکت فراهم نبود که خوشبختانه با نظر مساعد آقای عبدالله گل قرار شد این شرکت از ظرفیت های این فرودگاه استفاده کند.
بیگی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در مذاکره با گل، ایجاد بانک دولتی ترکیه در منطقه آزاد ارس و جلب نظر سرمایه گذاری فعالان اقتصادی ترک در این منطقه بود که قول پیگیری این موضوع از سوی رئیس جمهور داده شد و به محض فراهم شدن شرایط، عملی خواهد شد.
وی فراهم شدن فرصت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در استان را از دیگر نتایج سفر این هیئت به آذربایجان شرقی خواند و افزود: در طول سفر هیئت ترکیه به استان خوشبختانه تفاهم نامه های مشترک بسیار مناسبی بین بخش خصوصی دو طرف انجام شد که این خود زمینه توسعه اقتصادی بیش از پیش استان را فراهم می آورد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تبیین ظرفیت های منطقه آزاد ارس در طول این سفر به هیئت ترک اشاره کرد و افزود: با توجیه بسیار مناسبی که اعضای هیئت تجاری ترکیه از منطقه آزاد ارس شدند، قرار شد فعالیت های بانکی و بیمه ای در سطح بالایی در این منطقه انجام شود.
بیگی نتایج این سفر را خوب و رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: فعالان اقتصادی ترکیه سهم قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی ایران و ترکیه را به خود اختصاص داده اند و آذربایجان شرقی نیز نقش بسزایی در حجم روابط اقتصادی دو کشور دارد بنابراین نتایج این سفر در تعمیق روابط دو کشور و توسعه اقتصادی و صنعتی استان در آینده نزدیک مشاهده خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: امید می رود این سفر مهم، جایگاه اقتصادی آذربایجان شرقی را در سطح ملی بیش از پیش افزایش دهد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن