تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

27 طنز پرداز به مرحله پاياني جشنواره خارستان راه يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 27 طنز پرداز به مرحله پاياني جشنواره خارستان راه يافتند
كرمان - خبرگزاري مهر: رئيس حوزه هنري استان كرمان گفت: داوران نخستين جشنواره استاني شعر و نثر طنز "خارستان" پس از بررسي 104 اثر رسيده به دبيرخانه اين جشنواره، 27 نفر از طنزپردازان استان را در دو رشته شعر و نثر طنز به عنوان راه يافتگان به بخش مسابقه جشنواره معرفي كردند.

عباس سالاري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نظر داوران اين جشنواره از 68 اثر ارسال شده در زمينه شعر 14 اثر و از 36 اثر نثر آثار 13 نويسنده به مرحله پاياني جشنواره راه يافتند.

وي عنوان كرد: اين جشنواره كه يادواره حكيم قاسمي كرماني، نويسنده كتاب طنز "خارستان" است براي اولين بار هفته جاري در فرهنگسراي كوثركرمان برگزار مي شود.

وي گفت: در اين برنامه علاوه بر راه يافتگان به جشنواره، چند تن از طنزپردازان برجسته كشور مانند ناصر فيض، سعيد بيابانكي، عباس صادقي و سيد عبد الجواد موسوي حضور دارند و به خواندن آثار طنز مي پردازند و از برگزيدگان جشنواره نيز تقدير به عمل مي آورند.

وي خاطرنشان كرد: برگزاري كارگاه آموزشي طنز با حضور استاد يوسفعلي ميرشكاك ساعت 15 همان روز در محل واحد آفرينش هاي ادبي حوزه هنري كرمان نيز از ديگر بخشهاي اين جشنواره است.
 جمعه 25 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن