تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813176056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش 200 هزار نفري راهپيمايي خانوادگي فردا در كرمانشاه برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش 200 هزار نفري راهپيمايي خانوادگي فردا در كرمانشاه برگزار مي شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت ورزشهاي همگاني استان كرمانشاه گفت: به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) همايش بزرگ 200 هزا نفري راهپيمايي خانوادگي روز جمعه در كرمانشاه برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه،عبدالعلي شاملي، صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين همايش روز جمعه 25مرداد ماه سال جاري ساعت هفت صبح از محل پارك شاهد كرمانشاه آغاز و تا پارك شرقي تاق بستان ادامه خواهد داشت.

وي هدف از برگزاري اين همايش بزرگ راهپيمايي خانوادگي را توسعه ورزش همگاني در استان اعلام كرد و افزود: انتقال ورزش به داخل خانواده ها و توسعه فرهنگ ورزش در نهاد خانواده از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

شاملي توسعه زندگي ماشيني و كاربرد بيش از اندازه خانواده ها به خصوص نوجوانان و جوانان از تلويزيون و رايانه را يكي از عوامل مهم فقر حركتي در جامعه امروز عنوان و خاطرنشان كرد: با توجه به فقر حركتي اغلب خانوارهاي ايراني به آنها توصيه مي شود از چنين موقعيت هايي بهترين استفاده را برده و با شركت در آن در جهت سلامت هر چه بيشتر خود گام بردارند.

رئيس هيئت ورزشهاي همگاني استان كرمانشاه يادآور شد: براي برگزاري اين همايش تمامي تمهيدات لازم انديشيده شده و مسئولان در برگزاري آن همكاري قابل توجهي با اين هيئت داشتند كه جاي تقدير و تشكر دارد.
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن