تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهاد اسلامي: ارتش اسرائيل 10 بار آتش‌بس را نقض كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهاد اسلامي: ارتش اسرائيل 10 بار آتش‌بس را نقض كرده است
خبرگزاري فارس: گردانهاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي امروز اعلام كرد ارتش رژيم صهيونيستي در طول هشت هفته آتش‌بس با غزه بيش از 10 بار آن را نقض كرده است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، گردانهاي قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامي فلسطين در گزارش هفتگي خود اعلام كرد: محاصره در غزه با اسرائيل همچنان بيماران نوار غزه را از بين مي‌برد و زندگي را در نوار غزه مختل كرده است.
وي ادامه داد: اسرائيل در هشت هفته گذشته بارها قايق‌هاي ماهيگيران در عرض سواحل نوار غزه را هدف قرار داده و از صيد ماهي توسط آنان جلوگيري مي‌كند.
اين بيانيه مي‌افزايد: اين در حالي است كه اشغالگران روزانه با بهانه‌هاي مختلف گذرگاههاي غزه را مسدود نگه مي‌دارند و حتي هنگامي كه آن را بازگشايي مي‌كنند نيز اين اقدام جزئي است و از ورود كالاهاي مورد نياز مردم به اين منطقه جلوگيري مي‌كنند.
بيانيه مي‌افزايد هنوز تعداد زيادي از بيماران در غزه هستند كه منتظرند گذرگاهها باز شود و آنها براي درمان به خارج از اين منطقه بروند اين در حالي است كه حال بسياري از آنان وخيم است.
بر اساس اين بيانيه همچنان تجاوزات رژيم صهيونيستي به كرانه باختري نيز ادامه دارد و در طول يك هفته گذشته اسرائيل 45 فلسطيني را در اين مناطق دستگير كرده كه تعدادي از آنان از فعالان گروههاي مقاومت فلسطين هستند.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن