تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815244378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت رجا: لازمه كوچك سازي رجا خصوصي سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مديرعامل شركت رجا: لازمه كوچك سازي رجا خصوصي سازي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل شركت رجاء گفت: براي سودده بودن، شركت رجاء بايد به صورت بخشهاي كوچك تر به بخش خصوصي واگذار شود.

جعفري، مديرعامل رجا روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، گفت: در حال حاضر ميزان مجموعه ريل باس ها 30 رام چهار واگنه هستند كه هم اكنون چهار رام را در اختيار داشته و دو رام آن را به صورت آزمايشي در مسيرهاي 300 كيلومتري در مسير گذاشته شده و دو رام ديگر در حال آزمايش فني جهت قرار گرفتن در مسير قرار خواهد گرفت.
وي ضمن خبردادن از قرار گرفتن شش رام قطار ريل باس با ظرفيت 24 واگن تا پايان سال گفت: 40 درصد ظرفيت لكوموتيو به بخش مسافري اختصاص داده شده و همچنين در فصول پر ترافيك مسافر اين مقدار بيشتر نيز مي شود.
وي در ادامه گفت: از جمله اهداف سازمان، تهيه 150 عدد لكوموتيو در طول برنامه است.
مديرعامل رجا اذعان داشت: جهت ورود يك شركت به بورس بايد آن شركت از زيان دهي خارج شده باشد ولي شركت رجا به دليل اختصاص يارانه به قيمت بليت، سود ده نيست.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: خصوصي سازي شركت رجا بايد از طريق برون سپاري انجام شود كه تاكنون 40 درصد واگن ها به بخش خصوصي واگذار شده است.
جعفري افزود: صد درصد كارهاي كارهيري قطار و 70 درصد تعميرات و فروش بليت به بخش خصوصي واگذار شده و در آينده نزديك حمل و نقل مسافر با حداكثر ظرفيت به بخش خصوصي واگذار مي شود.
وي افزود: لازمه واگذاري شركت رجا كوچك سازي آن است و همچنين با قرار دادن تسهيلات، بخش خصوصي را جهت سرمايه گذاري ترغيب كرد./05/125
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن