تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/همگام با المپيك 2008 پكن/ شش ركورد جهاني و المپيك شنا امروز شكسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /همگام با المپيك 2008 پكن/ شش ركورد جهاني و المپيك شنا امروز شكسته شد
خبرگزاري فارس: در پنجمين روز رقابت هاي شنا بازي هاي المپيك 2008پكن شش ركورد جهاني و المپيك جابجا شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در جريان اين رقابت ها، در 100متر آزاد مردان، در مرحله نيمه نهايي در دسته دوم امون سوليون از استراليا با زمان 47 ثانيه و 5 صدم ثانيه ركورد جهاني اين ماده را به نام خود به ثبت رساند اين در حالي بود كه تنها چند دقيقه پيش از آن در دسته اول آلن برنارد فرانسوي با زمان 47 ثانيه و 20 صدم ثانيه ركورد جهاني اين ماده را جابجا كرده بود.
در200متر آزاد زنان، در مرحله نهايي، فدريكا پلگريني از ايتاليا با زمان يك دقيقه و 4 ثانيه و 82 صدم ثانيه ضمن كسب مدال طلا ركورد جهاني جديدي را در اين ماده به ثبت رساند. سارا ايساكويچ از اسلواكي با زمان يك دقيقه و 54 ثانيه و 82 صدم ثانيه دوم و جيانيگ پانگ از چين سوم شد.
وي در اين ماده با زمان يك دقيقه و 55 ثانيه و 5 صدم ثانيه ركورد جديدي را براي قاره آسيا به ثبت رساند.
در مرحله نهايي رقابت هاي 200متر پروانه مردان مايكل فلپس از امريكا ضمن جابجايي ركورد جهاني با زمان يك دقيقه و 52 ثانيه و 3 صدم ثانيه اول شد.
لازلوچه از مجارستان با زمان يك دقيقه و 52 ثانيه و 7 صدم ثانيه دوم شد و ركورد اروپا را جابجا كرد. تاكاشي ماتسو از ژاپن با زمان يك دقيقه و 52ثانيه و 97 صدم ثانيه سوم شد و ركورد آسيا را جابجا كرد.
در200 متر پروانه زنان، زيگه ليو از چين با زمان دو دقيقه و 6 ثانيه و 25 صدم ثانيه ركورد جديدي را براي آسيا به ثبت رساند.
در 200متر قورباغه مردان كيتاجيما از ژاپن در مرحله نميه نهايي ركورد المپيك را با ثبت زمان 2 دقيقه و 8 ثانيه و 61 صدم ثانيه شكست.
در 200متر مختلط انفرادي زنان، استفاني رايس از استراليا ركورد جهاني را با زمان دو دقيقه و 8ثانيه و 45 صدم ثانيه به عنوان قهرماني دست يافت. كريستي كاونتري از زيمباوه ركورد آفريقا را با زمان دو دقيقه و 8 ثانيه و 59 صدم ثانيه دوم و ناتالي كاكلين از امريكا با زمن 2 دقيقه و 10 ثانيه و 34 صدم ثانيه سوم شد.
در مرحله نهايي رقابت هاي 4 در 200 متر تيمي مردان، تيم امريكا با زمان 6دقيقه و 58 ثانيه و 56 صدم ثانيه اول شد و ركورد جهان را در اين ماده جابجا كرد.
روسيه با زمان 7 دقيقه و 3 ثانيه و 70 صدم ثانيه دوم و ركورد اروپا را شكست و استراليا با زمان 7 دقيقه و 4 ثانيه و 98 صدم ثانيه سوم شد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن