تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقال تخفيف بيمه شخص ثالث به راننده بررسي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتقال تخفيف بيمه شخص ثالث به راننده بررسي مي شود
رئيس كميته امور فني بيمه مركزي ايران، از بررسي امكان انتقال تخفيف بيمه شخص ثالث به خود راننده خبر داد.
رحيم مصدّق، در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، با بيان اينكه "طبق قانون كنوني، بيمه شخص ثالث بر اساس خودرو صادر مي شود"، گفت: هنگام فروش خودرو، بيمه شخص ثالث به خريدار انتقال مي يابد و در صورتي كه اين خودرو در طول يك سال خسارتي به شركت بيمه وارد نكند، خريدار مي تواند از قانون تخفيف بيمه نامه اين خودرو استفاده كند.

رئيس كميته امور فني بيمه مركزي ايران افزود: طبق اين قانون در مدت اعتبار بيمه نامه، اگر خسارتي از طرف شركت بيمه پرداخت نشود، شركت بيمه موظف به دادن تخفيف حق بيمه، در سال دوم است.

مصدّق گفت: لايحه اي در دست بررسي است كه در آن، امكان انتقال تخفيف بيمه شخص ثالث به راننده مورد بررسي قرار مي گيرد.

رئيس كميته امور فني بيمه مركزي ايران در ادامه درباره بخشودگي جريمه در نظر گرفته شده براي مالكان خودروهاي بدون بيمه شخص ثالث اعلام كرد: بخشودگي جريمه دارندگان وسائل نقليه موتوري زميني كه فاقد بيمه نامه اجباري شخص ثالث هستند، از اول مرداد اجرا مي شود.

مصدّق، با اشاره به مصوب هيئت دولت در اين زمينه گفت: بر اساس اين مصوب، جريمه آن دسته از دارندگان وسائل نقليه موتوري زميني، شامل خودرو و موتورسيكلت كه بيمه نامه اجباري شخص ثالث ندارند، بخشوده مي شود.

مصدّق با بيان اينكه "اين مصوب به شركت هاي بيمه ابلاغ شده است و از اول مرداد اجرايي مي شود"، افزود: مدت اجراي اين طرح، شش ماه است و افراد بودن بيمه نامه شخص ثالث تا 6 ماه مي توانند از اين بخشودگي استفاده كنند.

رئيس كميته امور فني بيمه مركزي ايران گفت: با توجه به افزايش مسافرت ها در ايام تعطيلات تابستان، رانندگان بدون بيمه براي تهيه آن اقدام كنند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن