تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي: 8 طرح بزرگ پتروشيمي تا پايان سال جاري به بهره برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي: 8 طرح بزرگ پتروشيمي تا پايان سال جاري به بهره برداري مي‌رسد
خبرگزاري فارس: معاون وزير نفت و مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي از به بهره برداري رسيدن هشت طرح بزرگ پتروشيمي در كشور تا پايان سال جاري خبر داد.


غلامحسين نجابت امروز در حاشيه سمينار ملي سرمايه گذاري در مناطق مستعد و كمتر توسعه يافته در دانشگاه شهركرد در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: از جمله اين طرح‌ها دو طرح پتروشيمي در عسلويه و ماهشهر است.
وي با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون چهار مجتمع بزرگ پتروشيمي به بهره برداري رسيده است، افزود: سال گذشته نيز در سطح كشور شاهد افتتاح 12 طرح بزرگ پتروشيمي بوديم كه مجموع اين طرح‌ها نويد آينده‌اي درخشان براي صنعت پتروشيمي ايران است.
نجابت مهم‌ترين سياست‌هاي شركت صنايع پتروشيمي را توزيع عادلانه ثروت بين نقاط مختلف كشور عنوان كرد و گفت: در استان چهارمحال و بختياري دو پروزه بزرگ ملي و با اعتباري بيش از يك ميليارد ريال در حال اجرا است كه بهره برداري از اين دو طرح مي‌تواند سرعت توسعه اين استان را شتاب دهد.
به گفته وي اختصاص 15 درصد از سرمايه گذاري شركت صنايع پتروشيمي به استان چهارمحال و بختياري مهم‌ترين مدرك و نشانه براي اثبات توجه و توزيع عادلانه ثروت بين استان‌هاي محروم است.
مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي همچنين اظهار داشت: دو طرح بزرگ پلي اتيلن گچساران و دهدشت در استان كهگلويه و بويراحمد از ديگر طرح‌هاي اين شركت براي محروميت زدايي از مناطق محروم است.
نجابت اضافه كرد: هم اكنون نيز يك طرح پلي اتيلن با اعتبار 600 ميليون دلار در استان لرستان در حال انجام است.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن