تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برزيده در گفتگو با مهر:تصويربرداري مثل هيچكس دو هفته ديگر به پايان مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برزيده در گفتگو با مهر:تصويربرداري "مثل هيچكس" دو هفته ديگر به پايان مي‌رسد
تصويربرداري مجموعه تلويزيوني "مثل هيچكس" به كارگرداني عبدالحسن برزيده دو هفته ديگر به پايان مي‌رسد تا پس از نزديك به شش ماه كار، اين مجموعه ماه رمضان روي آنتن شبكه دو برود.

برزيده درباره مراحل توليد مجموعه جديد خود به خبرنگار مهر گفت:‌ تصويربرداري از هفتم فروردين آغاز شده بود و در اين مدت كار در لوكيشن‌هاي مختلف جلو دوربين رفت. اين روزها تصويربرداري در لوكيشن پاياني انجام مي‌شود و تا دو هفته ديگر اين بخش كار به پايان مي‌رسد.

وي كه "مثل هيچكس" را براي پخش در ماه مبارك رمضان در 30 قسمت مي‌سازد، در مورد تجربه ساخت مجموعه مناسبتي گفت: مشكل عمده كارهاي مناسبتي اين است كه در مدت زمان كوتاه مانده به پخش به سازنده سفارش داده مي‌شود. خوشبختانه در مورد "مثل هيچكس" شش ماه قبل از پخش كار كليد خورد و از همين رو چندان در شرايط كارهاي مناسبتي قرار نگرفتيم.

برزيده پيش از اين مجموعه "خانه پدري"‌ را به عنوان كاري مناسبتي براي پخش در ماه رمضان ساخته بود. وي در پاسخ به اين سئوال كه در رقابت سالانه بين مجموعه‌هاي ماه رمضان چه جايگاهي براي مجموعه خود در نظر دارد، ‌گفت: من چندان به رقابت فكر نمي‌كنم دغدغه‌ام اين است كه مجموعه‌ام حرفي براي گفتن داشته باشد.

در مجموعه تلويزيوني "مثل هيچكس" كه پيش از اين "داداشي" نام داشت و براي پخش از شبكه دوم توليد شده، پروانه معصومي، مهران رجبي، اصغر همت، رامين راستاد، جواد عزتي، حميد ابراهيمي، شاهرخ استخري، نفيسه روشن، مرضيه لشگري، ابراهيم برزيده و ... ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان "مثل هيچكس" درباره خانواده‌اي است كه پدرشان فوت مي‌كند و پسر بزرگتر كه او را داداشي صدا مي‌كنند، مسئوليت خانواده را به عهده مي‌گيرد. در اين پروژه سيدابوالقاسم حسيني مدير توليد، حسن نجاريان دستيار كارگردان، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، ناصر محمودكلايه مدير تصويربرداري و محمد قومي طراح گريم همكاري مي‌كنند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن