تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812931727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌الله‌زاده: مبعلي بايد تابع نظر سرمربي تيم ملي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک:
[تصویر: dwxobythngaezd10ue9o.jpg]









سرپرست باشگاه استقلال گفت: ايمان مبعلي بايد صبور و تابع نظر سرمربي تيم ملي باشد.





علي فتح‌الله‌زاده درباره حضور هوار ملا محمد در تمرين استقلال، ناراحتي ايمان مبعلي از فرصت کمي که در تيم ملي در اختيارش گذاشته شده بود و همچنين مسائل مالي باشگاه استقلال صحبت‌هاي زير را انجام داد.

* هوار ملا محمد در تمرين استقلال حضور پيدا کرد اما باشگاه پرسپوليس قصد دارد از وي شکايت کند...
شکايت باشگاه پرسپوليس مانعي براي بازي نکردن هوار محمد در تيم استقلال نيست. هر گاه کميته انضباطي درباره اين شکايت حکم خود را داد باشگاه استقلال به اين قضيه ورود مي‌کند.

* شرايط آمادگي هوار محمد به چه صورتي است؟
با توجه به اينکه در راه رفت و آمد به قبرس و ايران بوده، 6 روز تمرين نداشته اما او به شدت در حال تمرين است تا خود را به تيم برساند. ما تا پايان فصل با هوار قرارداد داريم و اگر دو طرف از يکديگر راضي باشند اين قرارداد تمديد مي‌شود.

* باشگاه استقلال هميشه از اينکه تعداد کمي از اين تيم به تيم ملي دعوت مي‌شوند، معترض بوده، در بازي با روسيه نيز به ايمان مبعلي فقط دو دقيقه فرصت بازي داده شد و ظاهرا اين بازيکن ناراحتي خود را به عليرضا منصوريان نشان داده است؟
دعوت کردن بازيکنان مستعد استقلال ضررش علاوه بر اينکه به تيم ملي مي‌رسد، دودش به چشم سرمربي تيم هم مي‌رود. ديديد که در جام ملت‌هاي آسيا از همين مسئله سرمربي تيم ملي ضربه خورد و باعث شد ايران را ترک کند. ما هميشه دوست داريم بازيکنان مستعد به تيم ملي دعوت شوند. اميدوارم با حضور مربي حرفه‌اي در رأس تيم ملي اين قضايا تکرار نشود.

* فکر نمي‌کنيد بروز ناراحتي مبعلي به مربيان تيم ملي باعث شود ديگر نتواند به تيم ملي دعوت شود؟
من فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي بيفتد. ايمان بايد صبور باشد و تابع سرمربي. چرا که اين سرمربي است که پاسخگوي مسائل است. استقلال در تيم ملي بزرگ و تاثيرگذار است و اين را تاريخ نشان داده است. هر گاه تيم ملي به جام جهاني رفته بيشترين بازيکنان آن استقلالي‌ها بودند. استقلال حق خود را خواهد گرفت.

* نظرتان درباره حضور کرش در تيم ملي ايران چيست؟ با توجه به اينکه ناصر حجازي هم اين مربي را درجه سوم خوانده‌ است؟
ناصر خان حتما نظر خودش را گفته او يک آدم فني است و حتما استدلال‌هايي براي خود دارد اما من فکر مي‌کنم کرش فوتبال ما را ضعيف نمي‌کند. با توجه به موجوديتي که داريم اين مربي براي ما مفيد است. کرش صاحب رزومه است و اين قابليت را دارد به فوتبال ما کمک کند. ما فقط بايد از او حمايت کنيم.

* بازيکنان استقلال در مورد شرايط مالي همچنان اعتراضاتي دارند؟
مي‌توانيد با خود بازيکنان صحبت کنيد و بگويند از چه چيزي ناراحت هستند. بازيکنان از امسال هيچ طلبي از باشگاه ندارند. آنها اگر اعتراضي دارند نسبت به سال گذشته است که راست هم مي‌گويند. دريافتي آنها از مطالباتشان در سال گذشته بسيار کم بوده است. اگر هم بخواهم حرفي بزنم به مشکل مي‌خوريم وگرنه ما امسال نسبت به کل تاريخ باشگاه استقلال بهترين پرداختي‌ها را داشتيم. اکنون هم به لحاظ مالي دست‌مان بسته است و تلاش داريم با کمک آقاي سعيدلو اين قضيه را حل کنيم. من مي‌توانم مثال بزنم بازيکناني مثل اميرحسين صادقي و وحيد طالب‌لو درصد بيشتري از قرارداد پارسال‌شان مانده و حتي مجتبي جباري از سال گذشته 200 ميليون تومان مي‌خواهد. اين بدهي هم بازيکن را اذيت مي‌کند همه باشگاه را.

* اميدرضا روانخواه بار ديگر مصدوم شد، آيا نمي‌خواهيد اسم او را از فهرست آسيايي استقلال حذف کنيد؟
بايد کميسيون پزشکي باشگاه تشکيل شود تا در مورد او تصميم‌گيري کنيم. هر تصميمي که اين کميسيون بگيرد ما بر اساس آن عمل مي‌کنيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن