تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم واليبال نوجوانان ايران قهرمان آسيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران IranSport.Net - نوجوانان واليبال ايران در شهر کلمبو پايتخت سري لانکا با شکست ژاپن در ديدار نهايي هفتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا و انتخابي جهان، بر بام قاره کهن آسيا ايستادند. در اين ديدار تيم نوجوانان واليبال ايران در اين ديدار با نتيجه سه بر صفر و با نتايج 25 بر 19، 25 بر 13 و 25 بر 17 تيم ژاپن با ميانگين سني 9/16 سال و ميانگين قد 188 سانتي متر را شکست داد.
قرمز پوشان تيم ايران با ميانگين سني 4/16 سال و با ميانگين قد 196 سانتي متر که قبلا حضورشان در بازيهاي جهاني ايتاليا مسجل شده بود در ديدار نهايي با شکست مقتدرانه سفيد پوشان ژاپن، چهارمين قهرماني خود در اين رقابتها را جشن گرفتند.
ژاپن که در شش دوره برگزاري اين رقابتها، هيچگاه قهرمان نشده ودر کارنامه خود يک نايب قهرماني و دو عنوان سومي دارد، به مقام نايب قهرماني دست يافت.
در ديدار رده بندي اين دوره از مسابقات تيم هندوستان با شکست چين عنوان سومي آسيا را کسب کرد.
هفتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا با حضور 12 تيم از 23 مهرماه در شهر کلمبو پايتخت سري لانکا در جريان است.
تيم واليبال نوجوانان ايران که در گروه دوم اين مسابقات با تيم هاي ژاپن، هندوستان، قزاقستان، تايلند و کويت همگروه بود در مجموع در اين رقابتها هشت ديدار انجام داد.
اين تيم در دور مقدماتي پنج ديدار با تيم هاي ژاپن، تايلند، قزاقستان، کويت و هندوستان برگزار کرد که در ديدار اول و پنجم با نتيجه سه بر يک ژاپن و هندوستان را شکست داد و در بازي هاي دوم، سوم و چهارم با نتيجه مشابه سه بر صفر بر حريفان خود پيروز شد و با 10 امتياز از پنج بازي به عنوان تيم اول گروه دوم اين رقابتها به مرحله دوم يا دور پلي آف صعود کرد.
نوجوانان ايراني در مرحله دوم اين رقابتها در مقابل تيم سري لانکا قرار گرفتند و موفق شدند اين تيم را در سه گيم متوالي و با نتايج (25 بر 9، 25 بر 16 و 25 بر 11) شکست دهند.
در مرحله سوم يا نيمه نهايي اين مسابقات، 4 تيم برتر به صورت ضربدري با يکديگر بازي کردند که سبزپوشان تيم کشورمان در هفتمين ديدار خود در اين رقابتها در برابر هند قرار گرفتند و آنها را در گيم هاي دوم، چهارم و پنجم به ترتيب با نتايج 25 بر 23، 25 بر 18 و 15 بر 10 مغلوب و راهي ديدار نهايي شدند.
سعيد شيرود قرباني، امير غفور، آرمين صادقياني، سامان فائزي، پوريا فياضي، محمد رضا حسيني، حامد باقرپور، فرهاد سال افزون، مجتبي ميرزاجانپور، سجاد دهنوي، حامد تاري وردي و محمد هاشم حسيني اعضاي تيم نوجوانان ايران را در هفتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا تشکيل دادند.
اين تيم را "يوستا ستکوويچ" به عنوان سرمربي، "ايوان کرپوچ" آناليزور، "فرهاد اعرابي" سرپرست و "فرشاد سعيدي" به عنوان مربي در اين رقابتها همراهي کردند

: اخبار والیبال





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن